آغاز به کار نمایشگاه یازدهم تجهیزات آزمایشگاهی با عرضه بیش از ۱۰۰۰۰ محصول

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پیام امروز، نخستین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران (iranlab2013) در سال ۹۲ آغاز کرد و امروز نیز شاهد یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی با اضافه شدن یک پیشوند جدید با عنوان “تست و آزمون پیشرفته” هستیم.

نمایشگاه اول تجهیزات آزمایشگاهی با حضور ۱۲۰ شرکت و ۱۴۲۵ محصول کار خود را آغاز کرد و با فروش قطعی ۳۸۵ میلیارد ریال به پایان رسید. این میزان در دور دوم با حضور ۱۹۴ شرکت و ۳۷۶۳ محصول و فروش ۹۱۷ میلیارد ریال بوده است.

در دوره نهم نمایشگاه میزبان ۴۴۲ شرکت و ۹۶۲ محصول بوده که فروش ۲۱۲ میلیارد ریال در آن رخ داده است. همچنین در دوره دهم ۳۷۸ شرکت و ۹ هزار محصول آغاز به کار کرد و طی آن ۲۹۰۳ میلیارد ریال فروش قطعی رخ داد است.

در مدت ۱۰ دوره برگزاری نمایشگاه ۱۶۴۷ میلیارد تومان فروش قطعی صورت گرفته که حدود ۱٫۸ میلیون دلار صرفه جویی ارزی را در پی داشته است.

دوره یازدهم این نمایشگاه ۱۰۸۰۷ محصول و تجهیزات جانبی عرضه شد که ۱۰۳۵۶ محصول و تجهیز جانبی تایید شده است. علاوه بر آن از ۳۶۲ شرکت واجد شرایط، ۳۲۳ شرکت در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

در این نمایشگاه دوره از نمایشگاه همانند دوره‌های قبلی از حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برخوردار است. بر این اساس محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بر اساس فناوری در چهار سطح فناوری دسته‌بندی می‌شوند که محصولات سطح اول ۴۰ درصد، سطح دوم ۲۵ درصد و سطح سوم ۱۰ درصد از حمایت برخوردار می‌شوند. 

سطح‌بندی محصولات بر اساس سطح ذاتی فناوری و میزان داخلی سازی محصولات انجام می‌شود.

تسهیل در ارائه تسهیلات لیزینگ و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در قانون جهش تولید مانند اعتبار مالیاتی به‌ منظور گسترش بازار بخش صنعت از دیگر حمایت‌های عرضه شده در یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت خواهد بود.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner