برای ساخت آینده بهتر با هر نگاهی باید در انتخابات شرکت کنیم

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران با تشکر از اهالی رسانه و مجریان و عاملان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و با اشاره به حضور افتخار آمیز مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: امروز در ستاد انتخابات کشور برای خداقوت خدمت همکاران رسیدیم و از نزدیک شاهد تلاش‌ها و نظارت‌های مستمر این عزیزان بودیم و از ساعات‌های ابتدایی صبح علی رغم تغییر قانون انتخابات و به ویژه با اقدام حرکت به سوی الکترونیکی شدن انتخابات امکان داشت با خلل‌هایی مواجه شویم. اما با گزارش‌های همکاران مشکلی در فرایند‌های اجرایی نبوده و اعتراض خاص و ویژه هم نبوده که امکان پیگیری نباشد و فراِیند انتخابات در حال برگزاری است.

وی افزود: خیلی از جوانان معمولا دقایق پایانی را برای حضور در انتخابات، انتخاب می‌کنند  و از این عزیزان هم خواهش می‌کنیم که به لحظات آخر موکول نکنند و از این حق ملی خود هرگز نگذرند.

جهرمی گفت: هیچ کس اجازه نمی‌دهد که برای حوزه‌های شخصی کس دیگری تصمیم گیری کند، طبیعتا هم کسی اجازه نمی‌دهد که دیگران برای آینده زندگی جمعی و مسیر حرکت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور تصمیم گیری کنند.  

وی افزود: انسان‌های پیشرو و فعال که حرفی برای زدن در حوزه‌های مختلف دارند حتما امروز انتخاب گر و عامل و با تحرک و فعال وارد می‌شوند. با این مشارکت همگانی هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد عقل‌های بیشتری برای انتخاب گزینه‌های درست وجود دارد و حتما نتیجه دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر خواهد بود.

وی افزود: باید بتوانیم نگاه‌های مختلف و سلیقه‌های متفاوت را در قالب انتخاب گزینه‌هایی که نزدیک به افکار آن‌ها هستند در صندوق‌ها بیندازیم تا بتوانیم به صورت جمعی و همگی با هم بهترین مسیر را برای ساختن بهترین آینده برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner