سوله آکام فلز

معرفی برترین‌های مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس‌روی‌میز بانوان کارکنان دولت در اهواز

ایسنا/خوزستان مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس‌روی‌میز بانوان کارکنان دولت منطقه چهار کشور در اهواز با شناخت برترین‌ها به پایان رسید.

پرستو شهنی نایب‌رییس هیات ورزش همگانی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس‌روی‌میز بانوان کارکنان دولت، امروز بیستم اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد که در رشته آمادگی جسمانی تیم‌های همدان، خوزستان و لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی تنیس‌روی‌میز نیز منصوره السادات رضویان از همدان به قهرمانی رسید، فرزانه کرم‌زاده از خوزستان نایب‌قهرمان شد و لاله پوریامنش از مرکزی عنوان سوم را به دست آورد. در بخش تیمی نیز مقام اول به استان مرکزی رسید، همدان دوم شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

نایب‌رییس هیات ورزش همگانی خوزستان با بیان این‌که رقابت‌ها با برگزاری مسابقات والیبال به کار خود پایان می‌دهد، عنوان کرد: مسابقات تاکنون در سطح فنی و کیفی خوبی برگزار شده است و مهمتر از همه این‌که شاهد شور و نشاط در بین بانوان کارمند بودیم و مطمئنا این مهم در افزایش روحیه بانوان و انتقال همین شادابی به کانون خانواده‌های تاثیر فراوان دارد.

وی گفت: تمام تلاش آقای باقری رییس هیات نیز بر این بود که مسابقات کارکنان دولت در هر دو بخش آقایان و بانوان در بهترین شرایط ممکن برگزار شود که خدا را شکر تاکنون تیم‌ها رضایت داشته‌اند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟-پیام امروز

 در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *