برگزاری وبینار “فرآورده‌های گیاهی مؤثر بر پوست و مو”

تاثیر استفاده از عصاره‌های گیاهان دارویی و تاثیر داروهای شیمیایی درمان بیماری‌های پوست و مو در وبینار «فرآورده‌های گیاهی مؤثر بر پوست و مو» ارزیابی شد.

به گزارش ایسنا، دکتر شمسعلی رضازاده، متخصص شیمی دارویی و عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی درباره اهمیت این وبینار آموزشی گفت: به دلیل تغییر روش و سبک زندگی و ورود محصولات شیمیایی به زندگی مردم، بیماری‌های پوست و مو سیر صعودی دارد. ضروری است، عوارض داروهای شیمیایی و سبک اشتباه زندگی با استفاده از مواد طبیعی کنترل و اصلاح شود. به همین دلیل، مصرف عصاره‌های گیاهی می‌تواند برای بهبود بیماری‌های پوستی و پیشگیری و درمان ریزش مو راهگشا باشد.

وی افزود: یافته‌های جدید و عملی کاربرد گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌های شایع مانند ریزش مو، چین و چروک پوست، لکه‌های قهوه‌ای پوست و جوانسازی و حفظ رطوبت پوست با گیاهان دارویی به داروسازان و پزشکان در این وبینار ارائه می‌شود. همچنین عوارض تازه گزارش شده داروهای شیمیایی که برای درمان بیماری‌های پوست و مو مصرف می‌شوند، مورد بحث قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصین طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار شد. این وبینار، امتیاز بازآموزی دارد و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

راه‌های پی بردن به اختلالات یادگیری در بزرگسالان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۲۶ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ به غیر از کودکان، گاهی اوقات در برخی از بزرگسالان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner