عقد قرارداد‌های دلاری با خارجی‌ها در لیگ برتر آزاد شد-پیام امروز


کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها و سقف بودجه در آخرین جلسه خود نسبت به تدوین و ویرایش برخی بند‌های مبهم و مجهول در آئین نامه اقدام کرده است که در جهت شفاف سازی هرچه بیشتر قرارداد‌ها بوده است.

پیش از این و در سال گذشته در پی رواج قرارداد‌های دلاری برخی بازیکنان ایرانی با باشگاه‌ها این اتفاق ممنوع شده بود و خارجی‌ها نیز برای حضور در فوتبال ایران باید قرارداد ریالی می‌بستند، اما در این کارگروه عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی به شکل دلاری بلامانع خواهد بود.

همچنین پیش از این سرمربی قرارداد کادر فنی را به صورت جمعی با قرارداد خوش لحاظ می‌کرد و در قانون جدید باید رقم هر قرارداد از اعضای کادر فنی به صورت مجزا نوشته شود و به ثبت برسد.

همچنین باشگاه‌ها مجاز به ضمانت یا به عهده گرفتن مالیات بازیکن، کادر فنی و یا سایر عوامل داخلی و خارجی نمی‌باشند که البته این موضوع از فصل قبل اجرایی شد. انعقاد هرگونه قرارداد ارزی با بازیکن و مربی باید منطبق با مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی مراجع ذی صلاح کشور صورت بگیرد.

در این کارگروه مصوب شد فقط قرارداد‌های ثبت شده در سازمان لیگ معتبر است و اگر باشگاهی قراردادی خارج از آن ببنند مبنای محاکم قضائی نخواهد بود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

جذب هیأت علمی از بین دانش آموختگان برتر در وزارت بهداشت کلید خورد-پیام امروز

مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت اعلام کرد: جذب دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *