دستگیری عاملان قتل، نزاع و درگیری در خمین


فرمانده انتظامی شهرستان خمین خبر داد؛

دستگیری عاملان قتل، نزاع و درگیری در خمین





فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان اینکه ۳ نفر عوامل قتل، نزاع و درگیری در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شدند، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهرستان خمین واحد گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان در محل حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالرضا جودکی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر و ۲ نفر از آنها به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل و بقیه افراد متواری شده‌اند. در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان خمین مشخص شد قتل توسط ۲ برادر و با تحریک پدرشان صورت گرفته است. بر اساس هماهنگی انجام شده با مقام قضایی منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که پدر ضاربان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان هر ۲ دستگیر و به قتل و مجروح کردن مقتول و پسرش به دلیل اختلافات ملکی اعتراف کردند. در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شد و هر ۳ نفر پس از تفهیم اتهام با قرار مناسب تحویل ندامتگاه شدند. 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل دوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner