تربیت نیروهای دیپلماتیک آینده با شبیه‌ساز آموزشی


معاون وزیر امور خارجه:

تربیت نیروهای دیپلماتیک آینده با شبیه‌ساز آموزشی





معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه این شبیه ساز می‌تواند بستری را ایجاد کند تا دانشجویان با کار و وظایف وزرای اقتصادی آشنا و خودشان را در این کارها غرق کنند، گفت: رهبران آینده ما می‌توانند مهارت‌های تحلیلی را یاد بگیرند و بدانند که چه مولفه‌های در این زمینه موثر هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد حسن شیخ‌الاسلامی در اجلاس بین‌المللی شبیه سازی وزاری اقتصادی و بریکس با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد نمایش استعداد و تفکر و اندیشه‌های دانشجویان که از دانشگاه برتر ایران بودیم، اظهار داشت:این رویداد نشان می‌دهد چه استعدادهای درخشانی در کشور وجود دارد و باعث می‌شود یک چشم انداز و درک آینده بین استعدادهای برتر ایجاد شود. 

وی ادامه داد: تعهد شما به گسترش و پرورش به دیپلمات‌های آینده بارقه‌های امید به آینده است و  به عنوان رییس مرکز مطالعات وزارت امور خارجه به تلاش‌ها و کار سخت برای آینده که از سوی دانشجویان در حال انجام است، افتخار می‌کنم و این اقدامات می‌تواند مسبب اتفاقات خوب در آینده باشد. 

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه این شبیه ساز می‌تواند بستری را ایجاد کند تا دانشجویان با کار و وظایف وزرای اقتصادی آشنا و خودشان را در این کارها غرق کنند، اظهار داشت: این شبیه ساز ، دانشجویان را به مولفه های پیچیده اقتصادی آشنا و آنها را درگیر می‌کند تا درکی از فضای همکاری و تبادلات داشته باشند . رهبران آینده ما می‌توانند مهارت‌های تحلیلی را یاد بگیرند و بدانند که چه مولفه‌های در این زمینه موثر هستند.

شیخ‌الاسلامی تاکید کرد: این شبیه ساز نزدیک به تجربیات واقعی در دیپلماسی است و  این ایده‌ها و دانش می تواند به مسیر رشد آنها کمک کند و این رویداد نشان دهنده اهمیت چند جانبه گرایی و برای پرداختن به چالش‌های که به آن مواجه هستیم، است. 

این شبیه سازی میتواند فرصت عالی باشد برای دانشجویان و همچنین سازمان همکاری اسلامی و بریکس برای تربیت نیروهای آینده و بسط دادن چشم انداز ها باشد. 

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

انتقاد السیسی از انفعال جامعه بین‌الملل در قبال حملات به لبنان و غزه

۰۸ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۰۵:۳۸:۰۰ رئیس‌جمهوری مصر در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر لبنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner