معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وزیر دفاع آفریقای جنوبی دیدار کرد



معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وزیر دفاع آفریقای جنوبی دیدار کرد





معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان «محسن دره باغی» معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح که در رأس هیات بلندپایه نظامی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی هوا فضا و دفاعی آفریقای جنوبی به این کشور سفر کرده با «آنجی موتشخا» وزیر دفاع آفریقای جنوبی دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی-نظامی دوجانبه گفتگو کرد.

امیر سرتیپ دره باغی در این دیدار ضمن اشاره به سابقه همکاری‌های دفاعی دو کشور، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش همکاری و تعامل بین دو کشور شد. وی با دعوت از خانم موتشخا برای سفر به ایران ابراز امیدواری کرد تا در این سفر تفاهمات گذشته دو کشور اجرایی شده و زمینه‌های جدیدی برای همکاری شناسایی شود. در این ملاقات امیر دره باغی مراتب قدردانی و حمایت جمهوری‌اسلامی از مواضع شجاعانه آفریقای جنوبی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ارجاع پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به دیوان بین‌المللی دادگستری را ابلاغ کرد.

خانم موتشخا وزیر دفاع آفریقای‌جنوبی که از مبارزان انقلابی این کشور است ضمن تشکر از حضور هیأت بلندپایه کشورمان در نمایشگاه، از سفر به ایران استقبال نموده و ابراز امیدواری کرد این دیدار، روابط دو کشور در حوزه‌های دفاعی نظامی را تعمیق بخشد.

وزیر دفاع آفریقای جنوبی از مقاومت مردم ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه و غیر انسانی تقدیر و بر حمایت کشورهای آزادی‌خواه از یکدیگر تاکید نمود. وی همچنین با تاکید بر حمایت کشورش در عالی‌ترین سطح از مردم مظلوم فلسطین، این حمایت را وظیفه انسانی و اخلاقی همه کشورها دانسته و بر ادامه آن تاکید نمود

 

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

واکنش ایران و حزب‌الله اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با استفاده از روشی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner