۳۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در قزوین توزیع شد



۳۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در قزوین توزیع شد





مدیر تعاون روستایی استان قزوین از توزیع ۳۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام رحمانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون ۳۰۰ تن کالای اساسی در قالب طرح تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه کالا‌های تنظیم بازار با هدف کاهش معضل کمبود کالا‌های اساسی و کاهش دغدغه مردم توزیع می‌شود، ادامه داد: شکر، برنج هندی و پاکستانی، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد در قالب طرح تنظیم بازار و با نرخ دولتی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به مردمی بودن ساختار تعاونی‌های روستایی، توزیع کالا‌های تنظیم بازار توسط تعاون روستایی تاثیر مثبتی بر قدرت خرید مردم و حذف واسطه‌ها داشته است و عرضه مستقیم محصولات به نفع تولید کننده و مصرف کننده است و با حذف واسطه‌ها فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده کاهش می‌یابد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: مسئولیت توزیع کالا‌های اساسی را اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان، شهرستان قزوین، شهرستان تاکستان و شرکت تعاونی روستایی ۱۷ شهریور بر عهده داشته است.

این مسئول گفت: این کالا‌ها با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در غرفه‌های تعیین شده و یا مراکز عرضه نمایشگاهی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نصب دوربین روی اتوبوس‌های خطوط بی‌آرتی پایتخت

به گزارش ایلنا از شهرداری تهران، مهدی علیزاده در مورد جزییات نصب دوربین در اتوبوس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner