تعداد افرادی که در این دوره از مجلس برای دولت رفتند، غیرمتعارف است


ذوالنوری در مخالفت با استعفاء حسین زاده:

تعداد افرادی که در این دوره از مجلس برای دولت رفتند، غیرمتعارف است





نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت استعفای آقای حسین‌زاده،حق مردم نجیب و شریف نقده و اشنویه که به او رای داده‌اند، یقیناً تضییع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنوری در مخالفت با استعفاء عبدالکریم حسین‌زاده برای حضور در دولت گفت:مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مجلس را سکویی برای رفتن به جایگاه دیگر قرار ندهید.گرچه خود آقای حسین‌زاده متقاضی رفتن از مجلس نبودند و آقای رئیس جمهوری ایشان را انتخاب کردند اما تعداد افرادی که از مجلس برای دولت در این دوره رفتند غیرمتعارف است و من فکر می‌کنم که شاید عدم توجه به شأنیت مجلس و نمایندگی مردم دلیل آن باشد.

نماینده قم تاکید کرد: جایگاه و شأنیت یک نماینده که افتخار وکالت ملت را بر عهده دارد بسیار جایگاه مهمی است؛ سایرین منصوب هستند اما نماینده، منتخب ملت است و اگر قرار باشد بار امانتی که ملت بر دوش ما گذاشته‌اند برای سمت‌های دیگر که فرد مورد نظر و مناسب نیز در بیرون از مجلس برای این جایگاه‌ها کم نیست، زمین بگذاریم، شاید جسارت به شأن ملت باشد؛ مردم با رای به نمایندگان مجلس ضمانتی ۴ ساله به او داده‌اند. در صورت استعفای آقای حسین‌زاده، حق مردم نجیب و شریف نقده و اشنویه که به او رای داده‌اند، یقیناً تضییع خواهد شد.

 

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پایان داوری مرحله نهایی هفدهمین جشنواره موسیقی جوان/ اختتامیه ۵ مهرماه

۰۴ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۳۶:۳۲ داوری اجراهای مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی موسیقی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner