پرواز فلای دبی تنها به مقصد کیش است


مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش:

پرواز فلای دبی تنها به مقصد کیش است





مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: هر چند شائبه‌هایی در خصوص پرواز این ایرلاین به شهرهای دیگر ایران بوجود آمده است، اما در حال حاضر هیچ پروازی صورت نگرفته است.

عزت‌اله محمدی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا این ایرلاین بجز پرواز کیش- دبی به شهرهای دیگر ایران نیز پروازی دارد یا خیر گفت: خیر، در حال حاضر این ایرلاین تنها از مقصد دبی به کیش و کیش به دبی چهار بار در هفته پرواز دارد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در ادامه افزود: هر چند شائبه‌هایی در خصوص پرواز این ایرلاین به شهرهای دیگر ایران بوجود آمده است.اما پرواز فلای دبی در حال حاضر تنها در مسیر کیش – دبی مشغول به فعالیت است اما از مقصد دبی به برخی از شهرهای ایران فلای دبی پروازی دارد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت فلای دبی در سال ۲۰۰۸ از سوی دولت مرکزی دبی راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ناوگانی از ۵۶ فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ است، که روزانه به ۹۴ فرودگاه در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد. ایرلاین فلای دبی همواره در تلاش است، که مقاصد پروازی خود را افزایش دهد و بلیط های ارزان قیمتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت هواپیمایی فلای دبی در پروازهای خود به قاره های مختلف اروپا، آمریکا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه پرواز دارد.

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آمار نگران‌کننده کاپیتان استقلال مقابل پرسپولیس

۰۴ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۴:۴۲:۵۸ حسین حسینی دروازه‌بان آبی‌پوشان تا کنون هیچ پیروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner