یاوه‌سرایی‌های مضحک ترامپ علیه ایران



یاوه‌سرایی‌های مضحک ترامپ علیه ایران





نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا طی یاوه‌سرایی‌هایی بی‌اساس، گفت که اگر ایران در آسیب زدن به یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یا رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده دست داشته باشد، این کشور را ویران می‌کند.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا طی یاوه‌سرایی‌هایی بی‌اساس، گفت که اگر ایران در آسیب زدن به یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یا رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده دست داشته باشد، این کشور را ویران می‌کند. 

وی در یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت کارولینای شمالی گفت: «همانطور که می‌دانید، در طول زندگی‌ام، دو تلاش برای ترور من در کار بوده که ما در جریان آن قرار داریم؛ شاید کار ایران باشد یا نباشد اما احتمالا هست.»

ترامپ در ادامه توهمات خود گفت: «اگر من رئیس‌جمهوری بودم، به کشور تهدیدکننده که در این مورد ایران است، اطلاع می‌دادم که اگر شما به این شخص آسیبی برسانید، ما بزرگ‌ترین شهرها و خود کشورتان را تکه‌تکه خواهیم کرد».

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا افزود که وی و ایالات متحده «به طور مستقیم توسط ایران تهدید شده‌اند» و باید پیام قاطعی به تهران برسد که دخالت در طرح قتل یا آسیب رساندن به یک رئیس‌جمهوری آمریکا یا نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، شدیدترین عواقب را خواهد داشت.

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازگشت رییس جمهور از نیویورک

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان پس از سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner