طارمی: می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم



طارمی: می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم





مهاجم ایرانی اینتر گفت که بابت ثبت نخستین گل برای افعی‌ها خوشحال است و می‌خواهد با این تیم قهرمان اروپا شود.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در دیدار امشب اینتر برابر ستاره سرخ بلگراد نقش مهمی در پیروزی ۴-۰ تیمش ایفا کرد. او با عملکردی درخشان، دو پاس گل داد و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بازی‌سازی و هوش تاکتیکی طارمی در طول مسابقه مشهود بود و توانست با پاس‌های دقیق خود، موقعیت‌های گلزنی را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند.

در نیمه دوم، طارمی نقش کلیدی خود را با یک توپ‌گیری تماشایی و پاس به آرناتوویچ، که منجر به گل دوم شد، به نمایش گذاشت. سپس، با یک بازی هوشمندانه دیگر توپ را به لائوتارو مارتینز سپرد و گل سوم تیم را پایه‌گذاری کرد. در نهایت، او خودش پنالتی چهارم را به گل تبدیل کرد و یک شب به‌یادماندنی را به پایان رساند.

پس از بازی، طارمی در مصاحبه‌ای با “اسکای اسپورت” اظهار داشت که از گلزنی و بازی خوبش خوشحال است و این عملکرد را مدیون هم‌تیمی‌هایش می‌داند. او همچنین از شروع فصلش ابراز رضایت کرد و تأکید کرد که هدف اینتر در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی است و تیم قدم به قدم برای رسیدن به این هدف تلاش خواهد کرد.

طارمی در این گفتگو و درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: “خیلی خوشحالم که امشب گل زدم. به لطف هم‌تیمی‌هایم توانستم خوب بازی کنم. این برای من فوق‌العاده بود.”

او همچنین گفت: “بسیار هیجان‌زده‌ام. مدتی طول کشید تا گل بزنم، اما همیشه تلاش کردم بهترین عملکردم را در تمرینات و مسابقات نشان دهم. برای این لحظه جنگیدم و امروز خوشحال هستم.”

طارمی سپس درباره انتظاراتش در لیگ قهرمانان گفت: “بدون شک، هدف ما، مثل هر باشگاه بزرگی، رسیدن به فینال و تلاش برای قهرمانی است. ما قدم به قدم تلاش خواهیم کرد تا به هدفمان برسیم.”

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فال حافظ متولدین هر ماه

فروردین امروز، بذر تردید در دل شما کاشته شده است. شاید احساس کنید برای انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner