تداومِ‌ عدم اجرای ارتقای شغلیِ کارکنان شهرداری/ دولت رسیدگی کند


در تماس با ایلنا مطرح شد؛

تداومِ‌ عدم اجرای ارتقای شغلیِ کارکنان شهرداری/ دولت رسیدگی کند





یک فعال کارگری گفت: ارتقای شغلی یا همان فوق‌العاده ویژه کارکنان شهرداری‌ها از سال ۱۴۰۱ تا به حال برای خیلی از کارکنان اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق سرخه (عضو و رئیس سابق شورای اسلامی کار شهرداری شوش دانیال) با انتقاد از عدم اجرای ارتقای شغلیِ کارکنان شهرداری‌ها گفت: ارتقای شغلی یا همان فوق‌العاده ویژه کارکنان شهرداری‌ها از سال ۱۴۰۱ تا به حال، یعنی از دولت قبل که بین سازمان شهرداری‌های کشور و سازمان امور اداری و استخدامی اختلافاتی در این خصوص بوده، برای خیلی از کارکنان اجرایی نشده است. 

وی گفت: انتظار داشتیم با روی کار آمدن دولت جدید، کمیته‌ای جهت بررسی و حل اختلافات در این زمینه برگزار و به موضوع رسیدگی و درنهایت ابلاغ شود که تاکنون با وجودِ پیگیری‌های ما این اتفاق نیفتاده است. 

سرخه بیان کرد: ضمن اینکه مشکلاتِ همکارانِ ما در شهرداری به دلیلِ متوقف شدنِ تخصیصِ فوق‌العاده ویژه بیشتر شده است. دستمزد بسیار ناچیز است و باعدم تخصیص این حق، مشکلات معیشتی قطعا بیشتر می‌شود. 

این فعال کارگری گفت: همکارانی داشتیم که در طول این مدتِ بلاتکلیفی بازنشسته شده‌اند و معلوم نیست چه سرنوشتی برای نحوه برقراری فوق‌العاده ویژه در احکام بازنشستگی آنان لحاظ خواهد شد.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

با خطر بسیار واقعی تشدید بیشتر درگیری‌های منطقه‌ای مواجه هستیم

۱۷ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۰۵:۰۲:۴۵ رئیس سیا: رئیس سیا گفت که با خطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner