هالند باورنکردنی است، خوشحالم که او را دارم!



گواردیولا: هالند باورنکردنی است، خوشحالم که او را دارم!





پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد ارلینگ هالند در بازی مقابل اسپارتاپراگ ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپارتاپراگ رفت و با نتیجه ۵-۰ برنده شد. 

در جریان این دیدار ارلینگ هالند دو گل زد و فیل فودن، متئوس نونس و جان استونز هم دیگر گلزنان این بازی بودند. پپ گواردیولا از این برتری خوشحال است و از آن بیشتر از داشتن بازیکنی مانند هالند ابراز رضایت می‌کند.

پپ گواردیولا پس از بازی گفت:”انتظار نداشتم اسپارتاپراگ اینقدر عمیق دفاع کند، بازی آن‌ها مقابل سالزبورگ و اشتوتگارت تهاجمی بود. اما خیلی عمیق دفاع کردند و این سخت است. لحظه‌ای که گل دوم را زدیم خیلی روند بازی بهتر شد.”

 گل آکروباتیک ارلینگ هالند؟

این گل را ببینید! باورنکردنی است! او خیلی قد بلند و بسیار انعطاف پذیر است، به او نگاه کنید… من چهره او هنگام جشن گرفتن این گل را خیلی دوست دارم. او یک حس شوخ طبعی جالبی دارد. گل باور نکردنی‌ای بود، واقعا باورنکردنی.

حضور هالند در تیم؟

داشتن او باعث احساس خوشحالی باورنکردنی است و منچسترسیتی این بازیکن را دارد! من در مورد آن فکر می کنم؛ وقتی ارلینگ هالند نمی‌تواند بازی کند، جان استونز به عنوان مهاجم بازی می کند! او این حس گلزنی را همراه خودش دارد‌‌.

گلزنی جان استونز؟

او برگشته و من برای او خوشحالم!

توپ طلا؟

من حتی یک ثانیه هم به برنده توپ طلا و این چیزها اهمیت نمی‌دهم.

روند سیتی؟

من از بازی‌های اخیرمان بسیار لذت می‌برم. ما چند موقعیت دریافت می‌کنیم و چند گل هم می‌زنیم، بله، اما نه روی موقعیت‌های زیادی. حضور ۱۱ بازیکن در محوطه ۱۸ قدم آسان نیست. شما باید صبور باشید چون فرصت ساختن سخت است.

متئوس نونس؟

واقعاً خوب است! وقتی او گل را به ثمر رساند، همه هم تیمی‌هایش خیلی خوشحال بودند. او واقعاً دوست داشتنی است. ویژگی‌های خاصی دارد. واقعا باورنکردنی است و وقتی ۳۰ یا ۴۰ متر می‌دود، هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف کند!



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طارمی توافق کرد که پنالتی نزند

۰۳ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۰۳:۰۵:۳۳ سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری بعد از پیروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner