صحبت های سهراب بختیاری زاده در نشست خبری


حرف اول و آخر را پیتسو می‌زند

صحبت های سهراب بختیاری زاده در نشست خبری





سهراب بختیاری زاده که با حضور پیتسو موسیمانه همکاری خود را با تیم استقلال ادامه داد، در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم خیبر خرم آباد حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که در هفته نهم لیگ برتر باید به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم آباد در لرستان برود. سهراب بختیاری زاده مربی آبی پوشان تهرانی در نشست خبری این بازی حاضر شد.

سهراب بختیاری که با آمدن پیتسو موسیمانه به عنوان مربی به کار خود در استقلال ادامه می‌دهد در ابتدای صحبت های خود گفت: ابتدا به مردم شریف لرستان سلام و عرض ادب دارم و خوشحالم که در اینجا حضور دارم. نکته ای که لازم است بگم این است که جناب آقای پیتسو به دلیل خستگی زیادی که داشتند از حضور در کنفرانس اجتناب کردند و ضمن عذر خواهی از شما عزیزان بنده را برای پاسخگویی به سوالات شما عزیزان اینجا مامور کردند و در خدمت شما هستم.

مربی تیم استقلال درباره بازی گفت: شناخت کافی از تیم خیبر داریم و در چند روز اخیر بازی های این تیم را آنالیز کردیم و همچنین می‌دانیم که جناب آقای دقیقی سرمربی جدید این تیم تفکرات خاصی دارند و بدون توجه به شرایط جدولی خیبر به مصاف این تیم می‌رویم.

وی درباره شرایط بازیکنان استقلال افزود: خب همه می‌دانید که بازیکنان ما حرفه ای هستند و تفکرات حرفه ای دارند و انگیزه بازیکنان تیم را در بازی با النصر دیدین و شکل یک تیم بازنده نبودند و حتی می‌توانستیم برنده آن بازی باشیم و مطمعن هستم فردا می‌توانیم با روحیه و شرایط خوب بازی کنیم.

مدافع اسبق آبی ها درباره فشردگی بازی ها گفت: بازی های پشت سر هم و فشرده بخشی از فوتبال است و باید یاد بگیریم که هر ۳ روز یک بار بازی کنیم اما مهم ترین نکته برگشتن تیم به لیگ است و مطمعن هستم که قدرت برگشتن به لیگ را داریم.

سهراب بختیاری زاده درباره پیتسو موسیمانه اشاره کرد: امیدوارم کارت جناب پیتسو فردا صادر شود و در کنار زمین حضور داشته باشند. او یک سرمربی حرفه ای هست و حرف اول و آخر را او می‌زند و هر وقت کمک بخواهد ما وظیفه داریم فقط نظرمان را بگوییم.

مربی خوزستانی استقلال درباره ادامه همکاری خود با آبی پوشان افزود: سرمربی و مدیریت تیم از من خواستند تا در تیم حضور داشته باشم و همکاری خود را با تیم ادامه بدهم.

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ابراز خرسندی بقایی از بهبود شرایط برق در کوبا

۰۴ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۲۱:۵۶:۳۹ در پیامی صورت گرفت؛ سخنگوی وزارت امور خارجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner