قدرت‌نمایی آبی‌اناری‌ها به سبک فلیک با نسل جوان



قدرت‌نمایی آبی‌اناری‌ها به سبک فلیک با نسل جوان





بارسلونا مقابل بارین‌مونیخ در حالی به یک پیروزی بزرگ دست یافت که بازیکنان جوان این تیم نقش موثری در این پیروزی داشتند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا با پیروزی ۴ بر یک در یکی از دیدارهای حساس و مهم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، علاوه بر به دست آوردن سه امتیاز حساس آن و شکستن طلسمش مقابل بایرن مونیخ به دستاور بزرگ دیگری هم دست یافت و نشن داد نسل جوانی که فلیک برای بارسلونا ساخته می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

ل بایرن‌مونیخ به نوعی انتقام گرفت و آمارهای جالبی هم به ثبت رسید. بارسلونا برای دومین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان به بایرن‌مونیخ چهار گل زد، مرتبه قبل در آوریل ۲۰۰۹ زیر نظر پپ گواردیولا بود که ۴ بر صفر به پیروزی رسیدند.

هانسی فلیک یک بار دیگر قدرت جوانان لاماسیا را به رخ کشید و اعتمادش به جوانان جواب داد. ترکیب اصلی بارسا با میانگین ۲۴ سال و ۱۸۵ روز جوانترین ترکیب بارسا بعد از نوامبر ۲۰۱۱ و بازی با باته‌بوریسوف با ۲۳ سال و ۹۳ روز بود.

هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که کاپیتان بارسلونا دروازه میهمان را باز کرد، گل ثانیه ۵۴ رافینیا دومین گل سریع بارسلونا بعد از گل مارک فان‌بومل به پاناتینایکوس در سال ۲۰۰۵ بود که بعد از ۳۶ ثانیه زده شد.

رافینیا سه گل در این بازی زد تا چهارمین برزیلی تاریخ بارسلونا بعد از ریوالدو، رونالدینیو و نیمار باشد که در لیگ قهرمانان هت‌تریک می‌کند.

فرمین لوپس در حرکات هجومی بارسلونا مؤثر بازی کرد و پاس گل اول و دوم تیمش را داد، او با ۲۱ سال و ۱۶۵ روز سن جوانترین بازیکن بارسلونا بعد از ایساک کوئنکا در دیدار با باته‌بوریسوف در سال ۲۰۱۱ شد که دو پاس گل در یک مسابقه لیگ قهرمانان می‌دهد، کوئنکا ۲۰ سال و ۲۲۳ روز داشت.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رژیم صهیونیستی با استفاده از فضای در اختیار ارتش آمریکا در عراق به ایران حمله کرد

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner