بیانیه همبستگی «WFTU» با اعتصاب عمومی هفته آینده در ایتالیا



بیانیه همبستگی «WFTU» با اعتصاب عمومی هفته آینده در ایتالیا





تشکل‌های کارگران ایتالیایی می‌گویند: یک سوم معیشت کارگران ما و قدرت خرید آنان کاهش یافته و دولت هیچ بنایی بر ترمیم قدرت خرید ندارد… مهلت دادن به دولت و کارفرمایان کافی است!

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از WFTU، فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری به نمایندگی از بیش از ۱۰۵ میلیون کارگر از ۱۳۳ کشور از ۵ قاره، همبستگی بی‌قید و شرط خود را با اعتصاب عمومی در ۳۱ اکتبر در ایتالیا اعلام کرده است. 

قرار است کارگران ایتالیایی با دعوت اتحادیه سراسری کارگران این کشور (USB) هفته آینده در اعتراض به کوچک‌سازی سفره کارگران این کشور طی یک اعتراض یک روزه به خیابان‌ها بیایند. 

در بیانیه این فدراسیون کارگری جهانی آمده است: 

اعتصاب ما نتیجه طبیعی اقدامات دولت و کارفرمایان ایتالیایی و پاسخ شرافتمندانه طبقه کارگر ایتالیا در برابر افزایش هزینه‌های زندگی و بی‌تفاوتی دولت ایتالیا نسبت به ترمیم معیشت کارگران است. 

ما همبستگی کامل خود را با اعتصاب سراسری ایتالیا در تاریخ ۳۱ اکتبر اعلام می‌کنیم و از همه کارگران دولتی و خصوصی می‌خواهیم که به طور گسترده در این اعتصاب شرکت کرده و مبارزه را تقویت، و پیام روشنی را به وزیر کار و خدمات عمومی این کشور ارسال کنند. 

WFTU از اتحادیه‌های کارگری می‌خواهد که همبستگی خود را با اتحادیه کارگران ایتالیا (USB) و کارگران این کشور اعلام کنند. 

در اطلاعیه اتحادیه سراسری USB ایتالیا پیرامون دلایل این اعتصاب بزرگ آمده است: 

یک سوم معیشت کارگران ایتالیا و قدرت خرید آنان کاهش یافته و دولت هیچ بنایی بر ترمیم قدرت خرید ندارد… ما در ۳۱ اکتبر شهرها را با تجمعات خود به لرزه درخواهیم آورد. مهلت دادن به دولت و کارفرمایان کافی است!



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وزارت راه درباره‌ فرونشست‌ها گزارش دهد/ لزوم تدوین دستورالعمل‌ برای مدیریت فرونشست احتمالی در مراکز حساس

۰۷ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۱۲:۴۷ در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد: سخنگوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *