مسئولان با حمایت و پشتیبانی نتایج مطلوبی برای فعالیت‌های قرآنی رقم بزنند

ایسنا/قم داور تجوید بخش حفظ سی‌وششمین مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویی گفت: امروزه فضاهای خوبی برای ایجاد تعاملات و فعالیت‌های مفید قرآنی وجود دارد که نیاز است مسئولان با حمایت، پشتیبانی از کار فعالان قرآنی نتایج مطلوبی را در سالیان آینده رقم بزنند.

هاجرعزت‌پژوه، داور بخش حفظ در سی‌وششمین مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مسابقات در روز اول در بخش ۵ جز و ۱۰ جز بود و در بخش ۵ جز ضعف تجویدی را شاهد بودیم که البته تجوید قوی هم داشتیم ولی در روز دوم تجوید ۲۰ جز بسیار قوی‌تر بود.

وی گفت: البته در روز دوم حفظ ۲۰ جزء و کل قرآن کریم علاوه بر تجوید قوی صوت و لحن هم بسیار عالی بود که توصیه ما این است که دوستان در بخش ۵ جز و ۱۰ جز بر تلاش و تمرین بیشتری ممارست داشته باشند. البته تاکید می‌کنم در روز اول افراد قوی هم دیده می‌شد.

عزت‌پژوه بیان کرد: این قبیل جشنواره‌ها بهترین فرصت است تا نیروهای مستعد در رشته‌های مختلف شناسایی شوند و در وهله بعد مهم آن است که افراد رها نشوند و توصیه می‌کنیم انجمنی تشکیل شود حتی در سطح کشوری و نظارتی بر تقویت رشته‌های فعالان انجام شود تا اگر نیاز به تلاش و کاری هست در این زمینه افراد حمایت شوند.

وی گفت: البته در مسابقات بین‌المللی هم این پیشنهاد بیان شد که دوستان و فعالان عرصه قرآنی که پس از مسابقات به کشورهای خود عزیمت دارند و یا در این مسابقات ملی هر شخص در نهایت به استان خود عزیمت دارد، کاش تجمیعی صورت می‌گرفت و به معنای واقعی تعاملات بیشتری احیا و تدارک دیده شود.

داور بخش حفظ سی‌وششمین مسابقات قرآن و عترت دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با توجه به ساعت و زمانبندی دقیقی که تقدیم دانشجویان می‌شود برنامه‌ها انجام شود نظم بیشتری در امور به چشم می‌آید، تصریح کرد: امروزه فضاهای خوبی برای ایجاد تعاملات مفید قرآنی وجود دارد که نیاز است مسئولان با حمایت، پشتیبانی از کار فعالان قرآنی نتایج مطلوبی را در سالیان آینده رقم بزنند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner