خرید بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار تن گندم در خوزستان / پرداخت ۸۸۰۰ میلیارد به کشاورزان

ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون بخش اعظمی از مطالبات کشاورزان خوزستانی پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۹۳ درصد مطالبات کشاورزان کلزاکار و ۵۵ درصد مطالبات کشاورزان گندم‌کار از طریق بانک کشاورزی به حساب آن‌ها واریز شده است.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آغاز عملیات خرید تاکنون ۹۳ درصد مطالبات کشاورزان کلزاکار خوزستانی به مبلغ ۷۳۷ میلیارد تومان و ۵۵ درصد مطالبات کشاورزان گندم‌کار به میزان بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب آن‌ها واریز شده است.

وی افزود: میزان خرید گندم به بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار تن افزایش یافته که این رقم در مقایسه با میزان خرید سال گذشته و پیش بینی‌های صورت‌گرفته نشان از ثبت رکوردی دیگر برای استان زرخیز خوزستان دارد.

جهان نژادیان تصریح کرد: در روزهای پایانی خرید تضمینی گندم قرار داریم اما به دلیل استقبال بی نظیر کشاورزان خوزستانی تمامی ۱۵۲ مرکز خرید استان همچنان فعال بوده و تا آخرین روز، امکان تحویل محمولات کشاورزان میسر است. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به خرید تاکنون ۷۸ هزار تن کلزا در استان عنوان کرد: در این مدت با مساعدت و پیگیری مداوم استاندار، معاونت اقتصادی استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، بخش قابل توجهی از مطالبات کشاورزان به حساب آن‌ها واریز شده و تلاش برای پرداخت هر چه سریعتر مانده مطالبات و تسویه حساب سایر کشاورزان خوزستانی ادامه دارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل سوم اوساسونا به بارسلونا توسط بودیمیر

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner