۶۶۶ یادواره شهدا در لرستان برگزار شده است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تاکنون ۶۶۶ یادواره در استان برگزار شده است.

دکتر بهرام ستاری دستنایی در حاشیه یادواره ۳۳ شهید دانشجو معلم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در کوی، برزن و دیار ما گواهی بر این می‌دهند که شهدای ما زنده‌اند و یاد و خاطره آنها می‌تواند چراغ راه ما باشد.

وی اضافه کرد: امروز یادواره ۳۳ شهید دانشجو معلم برگزار شد که از الگوهای ما بودند همانگونه که همه شهدا اسوه و چراغ راه هستند معلمین نیز با علم و عمل اثبات کردند راه جاودانه شهادت همیشه باز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز به پاس قدردانی از این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در خدمت خانواده‌های معظم این ۳۳ شهید بودیم،  گفت: راه، عمل، مشی، وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا تضمین کننده راه جوانان و آینده کشور ماست.

ستاری دستنایی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و از آنان تاسی جسته و به شیوه و روششان عمل کنیم قطعا کشور و آینده‌ای جاودانه خواهیم داشت.

وی افزود: افتخار ما این است که در پرتو خون شهدا زندگی می‌کنیم و این آزادگی و آزادزیستن را مرهون این عزیزان می‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: مردم قدردان خانواده شهدا هستند و به آنان با عشق و علاقه، ارادت می‌ورزند و ما نیز در برابر این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

ستاری دستنایی گفت: قطعا استکبار برای اینکه چراغ انقلاب ما را خاموش کند از انجام هر حرکتی دریغ نخواهد کرد، از جنگ اقتصادی ناامید شد به جنگ سیاسی و به فتنه، نفوذ و جنگ فرهنگی متوسل شد.

این معاون استاندار اضافه کرد: امروز  جنگ تمام عیاری علیه ماست و می‌خواهند نسل آینده انقلاب را تهی از ارزش‌های دینی کنند. همه خانواده‌ها باید توجه کنند اگر جوانانشان را می‌خواهند با ارزش‌های دینی و معیارهای انقلاب زیست کنند باید روش و منش شهدا را به آنان نشان دهند.

وی یادآور شد: باید بتوانیم فرهنگ اصیل عاشورایی، ولایی، انقلابی و فاطمی را در جامعه نهادینه کنیم.

ستاری با بیان اینکه کنگره ملی شهدا یا پایان امسال یا اوایل سال آینده در لرستان برگزار خواهد شد، افزود: متناسب با بحث شهر، شهرستان، روستا و اقشار یادواره‌های مختلفی باید برگزار شود و تاکنون ۶۶۶ یادواره در استان برگزار شده است.

وی گفت: در مجموع ۷۰ درصد برنامه‌های ذیل کنگره ملی شهدای لرستان برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، در یادواره ۳۳ شهید دانشجو معلم از خانواده این شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner