از آغاز اجرای دو نمایش به یاد جانباختگان متروپل تا یک “زالو” و کمیته توسعه بازار

تشکیل “کمیته بازار” توسط کمیته تخصصی انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، اجرای دو نمایش «پروین» و «یه روز دیگه» به یاد جانباختگان متروپل و خبری از آماده نمایش شدن فیلم کوتاه “زالو” از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

‎دومین کمیته تخصصی انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین با عنوان کمیته «توسعه بازار» تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، این جلسه به میزبانی محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن و با حضور اعضای کمیته شامل حمید پروازی از پلتفرم لحظه‌نگار، محمدرضا نادری از پلتفرم هابینا، محمد و سعید شهبازی از پلتفرم فیلم‌ناب و آرش دارابیان از پلتفرم اپیزود تشکل شد. در این جلسه دارابیان مسئولیت ریاست کمیته را برعهده گرفت.
کمیته توسعه بازار که بعد از کمیته هماهنگی تولید و نمایش دومین کمیته تخصصی موجود در انجمن شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین محسوب می‌شود، اهداف و برنامه‌هایی چون رسیدن به فصل مشترک میان شرکت‌های مختلف، پیگیری اهداف این فصل مشترک، انتقال توانمندی‌های پلتفرم‌های مختلف به موسسات دیگر، حرکت در مسیر قوی‌تر کردن وجهه صنعتی پلتفرم‌ها، تهیه کلیاتی از خواست‌های شرکت‌ها و تنظیم آن در قالب برنامه و ارائه به هیات مدیره انجمن را پیگیری خواهد کرد.
دومین کمیته تخصصی انجمن، براساس مصوبه هیات مدیره انجمن تشکیل شده و انتظار می‌رود با گرد هم آمدن اعضای انجمن و پلتفرم‌های مختلف تنوع نوع نگاه و دغدغه‌ها در این جلسات مطرح شده و بعد از قرار گرفتن در چارچوب اهداف کمیته‌ها تبدیل به دستورالعمل‌هایی کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیش روی پلتفرم‌ها و رونق بازار این شرکت‌ها و موسسات شود.

اجرای دو نمایش به یاد جان باختگان متروپل

دو نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی در تالار اصلی و «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی در کارگاه نمایش روز یکشنبه هشتم خرداد ماه اجرای خود را با یادی ازجان باختگان حادثه متروپل آبادان آغاز کردند. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش های «پروین» به کارگردانی حسین کیانی و «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی روز یکشنبه هشتم خرداد ماه اجرای خود را در تالار اصلی و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند. 
دست اندرکاران این آثار نمایشی در اجرای آغازین خود ضمن قدردانی از حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی یاد و خاطره جان باختگان حادثه متروپل آبان را گرامی داشته و با خانواده های داغدیده این حادثه تلخ ابراز همدردی کردند. 
نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، تهیه کنندگی داود نامور و بازی نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران‌رنج‌بر، مجید رحمتی، سیدجواد یحیوی، جواد مولانیا،مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی، فربد غفاری، اکرم محمدی و هوشنگ قوانلو هر روز ساعت ۱۹ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود. 
نمایش «یه روز دیگه » به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی ، تهیه کنندگی عباس علیرضا و بازی الهه پورجمشید و نادیا فرجی هم  ساعت ۱۹ در کارگاه نمایش میزبان علاقه مندان تئاتراست. 
لازم به توضیح است هم اکنون نمایش های «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده در تالار چهارسو، «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی در تالار سایه و «بی چرا زندگان»به کارگردانی الهام شعبانی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهرروی صحنه هستند.

فیلم ‌کوتاه «زالو» به کارگردانی وحید نیکراد و امید مصباحی آماده نمایش و حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ فیلم کوتاه «زالو» به کارگردانی وحید نیکراد و امید مصباحی و تهیه‌کنندگی مهران مهدویان با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد و به‌زودی برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی ارسال خواهد شد. 

از آغاز اجرای دو نمایش به یاد جانباختگان متروپل تا یک "زاالو"از آغاز اجرای دو نمایش به یاد جانباختگان متروپل تا یک "زاالو"

در این فیلم که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده، علیرضا مهران، سارا مایلی، لادن ژاوه‌وند، اصغر سمسار زاده، جمشید عسگری و احسان دانشی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان «زالو» آمده؛ سارا دختر بچه‌ای ۸ ساله و نان‌آور خانواده است که پدرش تمام درآمد هر روزش را از او می‌گیرد.سارا فرصت کمی دارد تا در یک دو راهی سخت تصمیم‌ گیری کند.

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: مهران مهدویان، نویسنده: وحید نیکراد (بر اساس طرحی از سمیه پیریایی)، کارگردانان: وحید نیکراد، امید مصباحی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، مشاور کارگردان: محمد حسام حدادیان، صدابردار: مجتبی بلالی، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، طراح چهره‌پردازی‌: فرزانه جدید،  تدوین و اصلاح رنگ: علی صادقی، طراحی و ترکیب صدا: سیاوش حیدری، موسیقی: شهاب سلیمی، مدیر تولید: مهرداد بابایی، بازیگردان: زهرا نامور، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: زهرا محبی، منشی صحنه: پریسا دادخواه، برنامه‌ریز: امین رحیمی و دستیار اول کارگردان: محمد سرلک.

این خبر بروز رسانی می شود

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner