استقرار ۶۹ واحد فناور در پارک علم و فناوری لرستان

ایسنا/لرستان رئیس پارک علم و فناوری لرستان از استقرار ۶۹ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

فرهاد نامداری در حاشیه ارزیابی عملکرد شرکت‌های فناور مستقر در مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری لرستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور بررسی نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری استان، جلسات شورای فناوری مراکز رشد واحدهای فناور شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و دلفان تشکیل شد.  

وی ادامه داد: ارزیابی واحدهای فناور دوره رشد بر اساس شش شاخص اصلی رشد سازمانی و اداری، علمی و فناوری، مالی و اقتصادی، بازاریابی، تعامل و هم افزایی و امتیاز ویژه (شامل فاکتورهای مثل امتیاز دانش بنیان بودن، قراردادهای پژوهشی، جذب سرمایه و غیره)   انجام شده است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: طی یک قرارداد همکاری، فرآیند ارزیابی عملکرد واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته به آن، به شرکت سپهر رایان والا برون سپاری شد. شرکت مورد اشاره نسبت به طراحی سایت اقدام و فناوران استان در بازه زمانی تعیین شده مستندات پیشرفت کاری خود را بارگزاری کردند.

نامداری افزود: همچنین بازدیدهای حضوری و بر اساس خود اظهاری واحدهای فناور، نتایج ارزیابی به واحدهای فناور اطلاع داده شد و فناورانی که به امتیاز ارزیابی عملکرد خود اعتراض داشتند، نسبت به ارائه مستندات بیشتر اقدام کردند و نتایج نهایی ارزیابی عملکرد واحدهای فناور به همراه مستندات مربوطه به پارک علم و فناوری و مراکز رشد (جهت طرح در شوراهای فناوری) اعلام شد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا جلسات شورهای فناوری مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان با حضور اعضای شورا برگزار شد و در این جلسات در مجموع عملکرد ۹۲ واحد فناور با توجه به پایان دوره استقرار در مرکز رشد و عملکرد قابل قبول بررسی شدند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: از مجموع واحدهای فناور در پارک، ۱۰ واحد به دلیل عدم همکاری با مرکز و عملکرد غیرقابل قبول خروج موفق و  ۱۳ واحد فناور خروج ناموفق داشتند.

نامداری بیان کرد:  استقرار ۶۹ واحد فناور که در حال طی کردن مراحل رشد خود بودند و در این مرحله پیشرفت قابل قبولی داشتند به مدت یکسال تمدید شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner