حرکت حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش بنیان ها و فناوری پایه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از حرکت حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش بنیان ها و فناوری پایه خبر داد و گفت: ظرفیت های بسیاری در استان تهران وجود دارد که می توان از آن برای ایجاد اشتغال با نگاه به دانش بنیان ها و فناوری های پایه بهره گرفت.

علاءالدین ازوجی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند اشتغالزایی در استان تهران گفت: حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش بنیان و فناوری پایه حرکت می کند لذا باید از ظرفیت شهرستانهای استان برای نقش آفرینی در این حوزه بهره بگیریم. شهرستانهای استان تهران ظرفیت زیادی در حوزه اشتغال و درآمدزایی دارد که با آموزش و توسعه می توان آینده اشتغال جوانان در سطح استان را تأمین کرد.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان تهران برای شهرستانها درآمد از محل کشاورزی، صنعت و حمل و نقل وجود دارد و این ظرفیت ها در تقسیم کار ملی نیز تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بیمارستان و احداث مترو، تکمیل شبکه آب و فاضلاب و تقویت زیرساخت های آموزشی و فرهنگی از مهمترین درخواست مردم در سطح شهرستانهای استان است، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تقویت زیرساخت های لازم را دنبال می کند و برنامه ریزی ویژه ای برای این منظور انجام شده است.

وی تاکید کرد: ۱۴۰۰  پروژه از سال های گذشته در ۱۶ شهرستان استان وجود دارد که بالغ بر ۴۵۰ مورد آن نیمه تمام است و با مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، بخش عمده ای از این طرح ها به اتمام می رسد. در شرایط دشواری که منابع و اعتبارات لازم برای تکمیل و ساخت طرح های عمرانی استان تهران تامین شده، مردم انتظار دارند که هر چه سریعتر بهره برداری از پروژه ها انجام شود و سازمان مدیریت، علاوه بر وظیفه تامین و تخصیص اعتبار، کار نظارت بر هزینه ها را تا حصول نتیجه بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner