مرحوم دعایی در دوران مبارزه در عراق و ایران کارنامه درخشانی داشت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم دعایی در دوران مبارزه در عراق و ایران کارنامه‌ی درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام تسلیتی، گفت: روحانی گرانقدر، مبارز دوران ستم‌شاهی و یار دیرین حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و نمایندۀ مقام معظم رهبری «مدّظّله العالی»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعائی را تسلیت می‌گویم.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

إنّا للّه وَ إنا إلَیهِ راجِعُون

درگذشت روحانی گرانقدر، مبارز دوران ستم‌شاهی و یار دیرین حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه»، نمایندۀ مقام معظم رهبری «مدّظّله العالی»، سرپرست مؤسسه اطلاعات و نمایندۀ شش دورۀ مجلس شورای اسلامی مرحوم ‘حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی’ را به اصحاب محترم جراید، رسانه و فرهنگ و به‌ویژه خاندان معزا و بیت مکرم و دوستداران ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

ایشان دارای شخصیتی ساده زیست و فروتن، پایبند به اخلاق و رفتار اسلامی و بردبار بود و عمیقاً به امام راحل عظیم الشأن ارادت داشته و در دوران مبارزات در عراق و ایران، کارنامه‌ی درخشانی از خویش به یادگار گذاشت.

از درگاه خداوند قادر متعال، برای ایشان رحمت و مغفرت واسعۀ الهی و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner