ادارات باید ۳۰ درصد مصارف برق را کاهش دهند

ایسنا/لرستان سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: ادارات باید ۳۰ درصد مصارف برق را کاهش دهند.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید حداقل مصرف برق خود را تا ۳۰ درصد نسبت  کاهش دهند.

وی اضافه کرد: برای ادارات کنتورهای قابل کنترل از راه دور نصب کردیم و چنانچه اداره‌ای مصرف برق را رعایت نکند به اجبار برق را قطع و پس از یک ساعت با تعهد بالاترین مقام اجرایی آن اداره برق وصل و در صورت تکرار برق مجدد قطع خواهد شد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه ادارات باید ۳۰ درصد مصارف برق را کاهش دهند، گفت: سال گذشته سهمیه ادارات برای کاهش مصرف برق ۵۰ درصد بود و خیلی از ادارات نتوانستند آن را عملیاتی کنند.

امیری افزود: در خارج از ساعات اداری کاهش مصرف برق باید به ۶۰ درصد برسد و این در کل کشور عدد بسیار قابل توجهی در بحث رعایت مصرف خواهد بود.

وی عنوان کرد: نمی‌خواهیم در فعالیت ادارات اختلالی ایجاد شود با همان کنتور و خاموش کردن لامپ‌های اضافه می‌تواند بخشی از مصرف کنترل شود.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان بر تغییر و اصلاح رفتار مصرف مشترکین خانگی در استان تاکید و بیان کرد: چنانچه مشترکین خانگی میزان مصرف خود را به پایین‌تر از الگوی مصرفی که در نظر گرفته شده برسانند که ۳۰۰ کیلووات در ماه‌های گرم و ۲۰۰ کیلووات در ماه‌های عادی است به ازای هر کیلوواتی که کاهش می‌دهند برق را از آنان خریداری می‌کنیم.

امیری اضافه کرد: کسانی که مصرف بالایی دارند و چنانچه مصرف هر ماه امسالش نسبت به سال گذشته کمتر باشد به میزان مصرفی را که رعایت کرده هزینه پرداخت می‌شود.

وی افزود: در مناطق گرمسیری چنانچه مصرف رعایت شود مورد تشویق قرار خواهند گرفت و هزینه این کاهش در قبوض برق آنها لحاظ خواهد شد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد:  برای مشترکینی که امکان کاهش برق برای آنها تا زیر الگوی مصرف  وجود ندارد چنانچه از طریق نرم‌افزار برق ، میزان پِلی مصرف خود را یک پله کاهش دهند ۵ درصد تخفیف در بهای برق خود خواهند داشت. 

انتهای پیام                    

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه برای شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، متن این پیام به شرح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner