همکاری پارک فناوری تهران با مدرسه مدیریت اسکول کوو روسیه آغاز شد

همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با مدرسه مدیریت اسکول کوو روسیه با هدف شکل‌گیری همکاری‌های مشترک در زمینه نوآوری و بهینه‌سازی کارکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران و روسیه آغاز شد.

به گزارش ایسنا، مجموعه اسکول کوو از پیشرفته‌ترین مدارس مدیریتی روسیه محسوب می‌شود و بالغ بر نیمی از شرکت‌های بزرگ روسی به صورت مستمر مخاطب دوره‌های آموزشی این مجموعه هستند.

“اولگ رمیگا” مدیر توسعه بخش آسیا و خاورمیانه مدرسه عالی مدیریت اسکول کوو در جریان بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با بیان نقش و گستره این مدرسه عالی مدیریت، ابراز امیدواری کرد: مجموعه اسکول کوو و همچنین شرکت‌ها و مشتریان دریافت‌کننده خدمات این مجموعه می‌توانند از تجربیات ارزشمند ایران در زمینه مقابله با شرایط تحریم بهره ببرند.

مدیران بخش‌های فناوری و نوآوری حاضر در گروه بازدیدکننده از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای همکاری با تیم‌های استارت‌آپی و کسب‌وکارهای نوآورانه و خلاقانه در ایران ابراز علاقمندی کردند.

دکتر ایرج اله دادی، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز در نشست با مدیران مدرسه مدیریت اسکول کوو روسیه، گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بزرگترین پارک شهری ایران محسوب می‌شود و در تمام نقاط ایران و هر بخشی که دانشگاه تهران فعالیت دارد، پارک علم و فناوری نیز دارای شعبه است.

دکتر اله دادی با یادآوری سابقه ۲۰ ساله فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حال حاضر با در نظر داشتن واحدهای پیش رشد و افراد حقیقی، نزدیک به ۵۰۰ عضو فناور دارد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: بیشتر شرکت‌های پارک در حوزه فناوری اطلاعات، اینترنت اشیاء، مهندسی پزشکی، کشاورزی و نفت و گاز مشغول به فعالیت هستند.

دکتر اله دادی با اشاره به شرایط تحریم‌ها در ایران، تصریح کرد: تحریم‌ها فرصتی ایجاد کرد تا به توان داخلی و فناوری‌های بومی تکیه کنیم. در حقیقت تحریم‌ها در بخشی از موضوعات بیش از آنکه به ضرر ما باشد، برایمان منفعت داشت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner