اعلام ویژه برنامه‌های رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) 

در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع)  ویژه برنامه های «بهار جان» و  «ایرانشهر»  با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی ، از مشهد مقدس شنیده می شود.

به گزارش ایسنا، شبکه رادیو ایران، در دهه کرامت بیشتر برنامه های این شبکه رادیویی با توجه به ماموریتشان به این موضوع و ابعاد مختلف آن می پردازند.

«بهار جان» در شب و روزمیلاد امام مهربانی ها از صحن و سرای حرم رضوی به بازخوانی شور و نور می پردازد.

«بهار جان»  کوششی است برای انتقال عاطفه ی عاشقان معرفت رضوی در آیینه ی انعکاس عاشقانه های زوار حرم امام مهربانی ها،امام رضا علیه السلام، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حسن همایی جمعه ۲۰ خرداد بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه ۲۱ خرداد، ساعت ۹:۰۰ از مشهد الرضا تقدیم می شود.

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر»  نیز با توجه به نام و ماموریت برنامه در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع)  در شب و روز  این میلاد پر برکت از مشهد  مقدس با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی تقدیم می شود.

«ایرانشهر»  با حضور استاد کمال همنشین و با اجرای مهرناز فقیهی جمعه ۲۰ و شنبه ۲۱ خرداد بعد از خبرساعت۱۹:۰۰ به تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق  نور» نیز ویژه برنامه دیگری است  که شنبه ۲۱ خرداد با حضور حجت الاسلام قادری و به تهیه کنندگی عبدالله علایی  از سبک زندگی  امام رضا(ع) می گوید.این برنامه ساعت ۱۲:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner