کسب ۴ سهمیه تیم ملی توسط تکواندوکاران دختر گلستانی

ایسنا/گلستان رئیس هیئت تکواندوی گلستان، از کسب ۴ سهمیه و مجوز ورود به اردوی تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران توسط دختران هوگوپوش این استان خبر داد.

علی نوری، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دختران نونهال و نوجوان تکواندوکار گلستانی با کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز، ۴ سهمیه و مجوز ورود به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را اخذ کردند.

رئیس هیئت تکواندوی گلستان، با تاکید بر اینکه تکواندوکاران دختر تیم ملی آماده مبارزه در میادین جهانی و آسیایی می شوند، ادامه داد: صبا بیکی، باران جمال لیوانی، زهرا فلاح و مهرانه گیلانی، چهار دختر گلستانی حائز عناوین برتر هستند.

نوری، در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پیش‌تر یک بانوی گلستانی سکان مربیگری تیم ملی نوجوانان دختر تکواندوی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفته بود، خاطر نشان کرد: “آتنا دلیری” از مربیان فعال این استان می باشد که به عنوان مربی تیم ملی منصوب شده است.

رئیس هیئت تکواندوی گلستان، با بیان اینکه مربی و تکواندوکاران گلستانی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که ۳۱ مرداد تا ۵ شهریورماه ۱۴۰۱ در “هوشیمینه ویتنام” برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت، افزود: نونهالان و نوجوانان، آینده ساز و سرمایه ورزشی این رشته المپیکی در استان گلستان می باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner