ایجاد تحولات اقتصادی در لرستان با همکاری وزارت صمت و مسئولان استانی

ایسنا/لرستان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت از ایجاد تحولات اقتصادی در لرستان با همکاری و تعامل فی مابین وزارت صمت و مسئولان این استان خبر داد.

محمد جواد حاجی حسینی در دیدار با فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهار کرد: دغدغه وزارت صمت پیگیری و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام در استان ها می باشد و این موضوع از مطالبات جدی رئیس جمهور است.

وی گفت: در دوران تصدی فاطمی امین وزیر صمت، اتفاقات خوبی رخ داده و یکی از مهمترین مسایل برطرف کردن مشکلات و اجرای ٩ پروژه تحولی در حوزه خودرو است و نسبت به کیفیت تولیدات خودرو دغدغه‌مند هستیم.

معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد و خودروسازان داخلی هم باید نسبت به ارتقا سطح کیفیت و متناسب سازی قیمت ها تلاش کنند.

حاج حسینی با اشاره به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها بیان کرد: اقدام رئیس جمهور در این راستا مثبت ارزیابی می شود و از خروج سرمایه های ملت ایران به کشورهای همسایه جلوگیری شده و ساماندهی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

وی گفت: ۱۰۶ طرح تحولی توسط وزارت صمت در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در دست اجرا بوده و  در ۴۸۰ شهرستان طرح آمایش تعریف و تنظیم و برای نظرخواهی از ارکان مدیریتی به استان‌ها ابلاغ شده است.

این مسئول اظهار کرد: لازمه ایجاد پیشرفت در کشور ایجاد تحول در بخش‌های مختلف است که وزات صنعت، معدن و تجارت ایجاد تحول در قالب طرح‌های تحولی را در دستور کار دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: لازمه اجرای طرح‌های تحولی در گرو افزایش مشارکت و هم افزایی بوده و در سال جاری افزایش همکاری و تعامل بین بخشی و تعامل با سایر بخش ها ضروری است.

حاجی حسینی بیان کرد: فعال کردن بخش معدن و ایجاد ارزش افزوده برای این حوزه باتوجه به موضوع فرآوری و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد و همچنین توجه به فعالیت دوباره واحدهای تولیدی راکد بویژه در استان لرستان باید بصورت جدی دنبال شود.

وی در پایان با قدردانی از همراهی و دغدغه مندی تیم مدیریتی و نمایندگان لرستان در خصوص مسائل و مشکلات بخش های صنعتی، معدنی و تجاری از پیگیری چندین مسئله ویژه مربوط به واحدهای تولیدی نقاط مختلف استان با هماهنگی نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان استانی در سطح وزارت صمت خبر داد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه برای شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، متن این پیام به شرح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner