حضور قوی‌ترین مردِ همدان در مسابقات جایزه بزرگ روسیه

ایسنا/همدان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: رضا قیطاسی، پهلوان و ورزشکار برجسته کبودراهنگ و از قوی‌ترین مردان کشور و قهرمان مسابقات بین‌المللی ازبکستان جهت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ روسیه عازم این کشور شده است.

مرتضی قدرتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که یکی از قوی‌ترین مردان کشور راهیِ مسابقات جایزه بزرگ روسیه شده است، اظهار کرد: با توجه به دعوت‌نامه‌ای که از کشور روسیه به فدراسیون ارسال شد، فدراسیون تصمیم گرفت عارف احمدی و رضا قیطاسی را به عنوان تیم قوی‌ترین مردان ایران عازم این پیکارها کند.

وی افزود: با توجه به این‌که رضا قیطاسی در مسابقات ازبکستان حضور داشت و پرواز برگشت او با تاخیر انجام شد، ویزای او دیر صادر شد اما در نهایت این مرد قدرتمند راهیِ روسیه شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با بیان این‌که مسابقات امروز یکشنبه برگزار می شود، تصریح کرد: قیطاسی در مسابقات بین المللی ازبکستان نیز افتخارآفرین بود و موفق شد در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را تصاحب کند و از مدعیان قَدَر این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

شایان ذکر است چندی پیش رضا قیطاسی، از قهرمانان قویترین مردان ایران عنوان قهرمانی رقابت‌های ازبکستان را کسب کرد و در آیتم‌هایی هم‌چون اسکات تعادلی ۳۷۰ کیلویی به مسافت ۳۰ متر، حمل گوی از ۱۴۰ تا ۲۰۰ کیلو، ۲ گانه (۲ عدد کیسه ۱۲۰ کیلویی و بردن گاری ۳۰ متر)، نگه داشتن ستون با زنجیر، حمل چمدان ۱۴۰ کیلویی به مسافت ۴۰ متر و نگه داشتن شمشیر ۲۰ کیلویی که به صورت رکوردی برگزار شد در بسیاری از آیتم‌ها موفق به رکوردشکنی شد و با اقتدار قهرمان این مسابقات لقب گرفت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner