همدان، میزبان همایش بزرگ «پیاده‌روی»

ایسنا/همدان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: «طرح ملی پیاده روی ایرانیان» به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی در ورزش کشور تدوین شده است و استان همدان مهرماه امسال میزبان همایش بزرگ پیاده روی است که به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

هادی سبزواری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر این‌که «طرح ملی پیاده روی ایرانیان» به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی در ورزش کشور تدوین شده است، اظهار کرد: طرح ملی پیاده روی ایرانیان یکی از طرح‌های مهم ورزش کشور به شمار می‌رود که نیاز به توجه جدی دارد و لازم است شهرستان‌های استان به این نکته توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: طرح ملی پیاده روی ایرانیان که از طرح‌های مهم و کنونی کشور است توجه و همت مسئولان و خانواده‌های استان را می‌طلبد.

سبزواری تصریح کرد: استان همدان مهرماه امسال میزبان همایش بزرگ پیاده روی است که به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود اما پیش از آن لازم است همایش‌های پیاده روی در تمامی شهرستان‌ها برقرار و برگزار شود.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور خواستار فعال شدن کمیته همگانی در تمامی هیات‌های ورزشی استان همدان شد و مطرح کرد: روسای ورزش شهرستان‌ها به این جایگاه مهم در امور هیات‌های ورزشی توجه جدی داشته باشند و مساعدت و همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان در پایان با بیان این‌که در این زمینه نشست‌هایی برگزار خواهد شد تا شهرستان‌ها در رابطه با این موضوع فعال باشند، تاکید کرد: سیاستگذاری هیات ورزش‌های همگانی مشارکت حداکثری و همه جانبه مردم در ورزش‌های همگانی به خصوص پیاده روی و ورزش صبحگاهی است که انتظار داریم در دوران پساکرونا شاهد این فعالیت به صورت چشمگیر و روزافزون باشیم همان‌طور که قریب به ۲۰ سال است در استان شاهد این فعالیت‌ها بودیم و کرونا مانعی برای کار بود.

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون، ورزش‌های همگانی همدان در بین استان‌های کشور جزو هیات‌های برتر و پیش‌رو به حساب می‌آید و جزو سه استان فعال کشور شناخته شده است و در مباحثی هم‌چون ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی در کنار مشارکت‌های مردمی سرآمد است.

استان همدان ۵۱ هیات ورزشی و فعال دارد که زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان به شمار می‌روند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner