درخواست نماینده قصرشیرین از وزیر کشور برای ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی

نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس از وزیر کشور خواست تا مرز خسروی را به عنوان مرز رسمی و ۲۴ ساعته برای تردد مسافرین، ترانزیت و زائرین اعلام کند.

به گزارش ایسنا، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: یا معاونین پارلمانی در وزارتخانه‌ها و سازمان ها را حذف کنید یا اینکه به آنها اختیار بدهید. در حال حاضر معاونین پارلمانی در وزارتخانه ها و سازمان ها نقش یک رابط را دارند، نه معاون پارلمانی.

وی به دبیر شورای عالی مناطق آزاد پیرامون تسریع در اجرای عملیات منطقه آزاد تجاری قصر شیرین تذکر داد و گقت: همسان سازی حقوق کارمندان، برقراری مناطق جنگی و امهال وام های مناطق زلزله زده غربی کرمانشاه را خواستارم.

نماینده مردم قصر شیرین همچنین خطاب به وزیر کشور گفت: انتظار دارم که مرز خسروی به عنوان مرز رسمی و بین المللی ۲۴ ساعته برای تردد مسافرین، ترانزیت و زائرین اعلام شود. همچنین روز ۴ مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت گیلانغرب نام گذاری شود.

حیدری در ادامه خواستار اجرای رتبه بندی حقوق معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و در تذکر به رئیس جمهور گفت: پیرامون عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت تذکر دارم چرا که وزارتخانه ای ناکارآمد و ناتوان است. از وزیر کار که خودشان استعفا کردند تشکر می کنیم و انتظار داریم بقیه وزرای ناکارآمد چنین جسارتی به خرج داده و دست از سر سازمان عریض و طویل بردارند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner