اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!

یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰.۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵ سال، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، «اعتمادآنلاین» به نقل از رسانه‌های عربی نوشت: یک شرکت ژاپنی که پس از ۲۵ سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را ۱۰ ین (حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان) گران کند با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.

در این ویدئو که در رسانه‌های عربی هم منتشر شده، شرکت بطرز مبتکرانه‌ای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرف‌کنندگان ابراز کرد.

شرکت نام این تیزرِ حدوداً یک‌دقیقه‌ای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.

در این آگهی کارمندان شرکت بابت افزایش قیمت رسماً از مصرف‌کنندگان عذرخواهی می‌کنند.

اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کد مورس همستر کامبت ۲۹ شهریور

برای واردکردن کد مورس، ابتدا یک بار روی بخشDaily cipher در بالای صفحه بزنید تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner