ساکنان مسکن مهر گنبدکاووس به آرزویشان می رسند؟/ ترک فعل های مدیران و متولیان بررسی می شود

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری و دادستان استان گلستان به دعوت ساکنین مسکن مهر گنبدکاووس از این منطقه و مشکلات مردم بازدید کرده و خواستار رسیدگی به ترک فعل مدیران و متولیان در پرونده این محله شدند.

بعد از ظهر امروز و پس از مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس رئیس کل دادگستری استان گلستان و دادستان مرکز استان به دعوت پیامکی اهالی مسکن مهر کاج این شهرستان به این منطقه رفتند تا به مشکلات مردم رسیدگی کرده و شنوای مسائل و معضلات ساکنین از مجتمع مسکونی باشند.

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ساکنان این پروژه مسکونی بارها از طریق سامانه پیامکی ارتباط مردمی دادگستری گلستان از وضعیت نامطلوب و برخی مشکلات آن گلایه داشتند، اظهار کرد: تصمیم گرفته شد با حضور میدانی و از نزدیک، پیگیری و بررسی مشکلات این عزیزان در دستورکار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برای سه هزار جمعیت ساکن سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی و حتی مسجد پیش بینی نشده است، افزود: دادگستری و دادستانی پیگیری لازم را در این خصوص انجام خواهد داد زیرا  نبود امکانات رفاهی و عمومی آسیب‌هایی را متوجه اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس می‌کند که تلاش داریم با همکاری مسوولان شهری و دادستانی این آسیب‌ها به حداقل برسد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه تغییر و تحول واگذاری مسکن مهر از سوی مسکن و شهرسازی به شهرداری گنبدکاووس برای ارائه خدمات شهری صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: دادگستری به جد پیگیر این واگذاری خواهد بود و بررسی وضعیت اجتماعی مسکن مهر کاج را به عنوان اولین مأموریت کاری دادستان جدید گنبدکاووس اعلام می کنیم.

آسیابی با اشاره به اینکه برخی ترک فعل ها از سوی متولیان مسکن مهر که توام به ارائه خدمات عمومی به ساکنین محل بوده صورت پذیرفته، تصریح کرد: قطعا با متخلفان و افرادی که وظایف خود را به درستی انجام نداده اند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا در این بازدید  «مهدی دهرویه» فرماندار ویژه گنبدکاووس، «سیدعلی اصغر موسوی» شهردار گنبدکاووس و «پرویز ناصری» رئیس شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند.

گفتنی است پیش از این نیز چندین بار موضوع مسکن مهر کاج شهرستان گنبدکاووس و مشکلات مردم این منطقه در رسانه های مختلف به ویژه خبرگزاری ایسنا مورد بررسی قرار گرفته بود که هر بار به صورت مقطعی بخشی از مشکلات مرتفع شده ولی هیچ گاه مسائل عمده این منطقه که بزرگترین آن تعیین تکلیف هویت شهری یا روستایی بودن آن است روشن نشده بود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner