افضلی: تابع سازمان لیگ هستیم اما به استراحت احتیاج داریم

سرمربی تیم تازه صعود کرده گهر زمین سیرجان می‌گوید تیمش تابع تصمیات سازمان لیگ است اما درخواست دارد که به آن ها فرصت بیشتری برای استراحت داده شود.

حسین افضلی، سرمربی تیم فوتبال گهرزمین سیرجان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صعود تیمش به لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. از مرداد سال گذشته درگیر این مسابقات هستیم و هنوز هم به اتمام نرسیده است. لیگ یک شرایط خاص خود را دارد و هر بازی حکم فینال را دارد.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها اکثرا در یک سطح هستند و بازی‌ها بسیار دشوار است. در لیگ یک فیلمبرداری ضعیف است و به خاطر همان پیدا کردن فیلم بازی‌های تیم‌های دیگر برای بازبینی و ارزیابی سخت است. فصل گذشته ۱۰ ثانیه کم آوردیم و نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم اما امسال جبران شد و بازیکنانم با غیرت و جنگندگی‌شان از همان بازی اول نشان دادند که هدف‌شان حضور در لیگ برتر است. تیم‌هایی که در مرحله نهایی حضور داشتند، واقعا تیم‌های بسیار خوبی بودند اما ما هم همدلی و انسجام داشتیم و هم مدیریت خوب مهندس سلیمان‌زاده و تلاش شبانه‌روزی وی سبب شد تا امسال به چنین موفقیت‌هایی برسیم. ما تیم با شخصیتی هستیم که به لیگ برتر صعود کردیم و سال های بعد به یکی از قطب‌های فوتسال ایران تبدیل خواهیم شد.

سرمربی گهر زمین سیرجان در خصوص زمان کم استراحت‌شان تا شروع لیگ برتر تصریح کرد: هنوز که لیگ یک هم به پایان نرسیده و ما با تمام قوا برای فوتسال سالم به زمین رفتیم و می‌رویم. مثلا در همین یکی دو هفته با مدعیان صعود بازی داشتیم و جوانمردانه نبود که با تیم اصلی به میدان نرویم. البته این را بگویم که همه بازیکنانم خوب و یک سطح هستند و کیفیت بالایی دارند. متاسفانه هنوز با یک بازیکن هم صحبت نکردیم و ۹۰ درصد بازیکنان موجود در بازار تیم آینده خود را انتخاب کرده‌اند.

او افزود: اکنون من نمی‌دانم به بازیکنانم استراحت دهم یا خیر زیرا بازیکن نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی هم نیاز به استراحت دارد و ما این فرصت را نداریم. ما به برنامه لیگ احترام می‌گذاریم و زمانی هم که جابری زمان شروع فصل جدید را اعلام کرد، ما اعتراضی نکردیم اما ای کاش می‌شد به خاطر بازیکنان هم که شده، کمی به ما فرصت دهند. ما تابع سازمان لیگ هستیم اما همین بازیکنان هستند که آینده تیم ملی را می‌سازند و ممکن است یک مصدومیت ناشی از خستگی فوتسال آن‌ها را به اتمام برساند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner