اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزش همدان در دستور کار وزارت ورزش

ایسنا/همدان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور در بازدید از پروژه استخر بانوان بهار گفت: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان استان همدان در دستور کار قرار دارد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنیامین شکوه‌فر در این بازدید افزود: پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان استان همدان با جدیت تمام پیگیری می‌شود وتلاش ما این است که پروژه های نیمه تمام تعیین تکلیف شده و در اختیار ورزشکاران همدانی قرار بگیرد.

وی با بیان این‌که نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم رفع موانع جهت تکمیل پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت است، خاطرنشان کرد: بنا بر قولی که وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزشی کشور داده تلاش می کنیم تا پایان سال جاری پروژه بالای ۸۰ درصدِ نیمه کاره نداشته باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور در پایان مطرح کرد: لازم است استان همدان در این زمینه در کشور پیش‌رو باشد و پروژه‌های عمرانی خود را به پایان برساند.

گفتنی است؛ معاون وزیر به منظور بازدید از پروژه های شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ و تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شهرستان کبودراهنگ به استان همدان سفر کرده است.

در این سفر یک روزه خسرو قمری، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان معاون وزیر را همراهی کرد.

عملیات اجرایی مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار که شامل سالن ورزشی چند منظوره و استخر شناست از سال ۱۳۸۵ آغاز و تا کنون ۷۰ درصد مراحل ساخت آن انجام شده است.

تاکنون برای استخر سرپوشیده بانوان بهار بیش از ۸۰ درصد اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner