ایرانِ پس از انقلاب با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست/ رسالت سنگین اساتید در جهاد تبیین

ایسنا/گلستان مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان با اشاره به دستاوردهای بی شمار جمهوری اسلامی، گفت: ایرانِ پس از انقلاب به هیچ عنوان با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام حسینعلی مازندرانی امروز دوشنبه ۶ تیر در بازدید از جهاد دانشگاهی استان گلستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرامین خود جوانان را موتور پیشران حرکت کشور دانستند و بر استفاده از توان و ظرفیت آنان تأکید کرده اند، البته این به معنای آن نیست که افراد باتجربه و مسن کنار گذاشته شوند و باید از تجربه این افراد نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از بسیاری از امکانات و پیشرفت ها محروم بود، افزود: ایرانِ پس از انقلاب به هیچ عنوان با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست، امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، ایران اسلامی در بخش های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته و در حوزه های مختلف علمی، نظامی، اقتصادی، فرهنگ، سیاست، بهداشت و درمان و غیره به دستاوردهای عظیمی دست یافته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از مقتدرترین نظام ها دانست و تأکید کرد: امروز کشورمان دارای اقتدار و عظمت است گرچه دشمنان انقلاب اسلامی همیشه به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی هستند که باید هوشیار باشیم و فریب توطئه های دشمنان را نخوریم.

مازندرانی، اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و گفتمان امامین انقلاب را ارزنده خواند و تصریح کرد: تجمیع نیروهای جوان، خوش‌فکر و اهل علم و پژوهش در جهاد دانشگاهی اقدامی شایسته و ارزشمند است و انجام چنین فعالیت‌هایی ارزش مضاعف دارد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت اساتید در جهاد تبیین و جنگ نرم سنگین است، یادآور شد: یکی از اقدامات ما در این حوزه، برگزاری سلسله نشست های  هم اندیشی اساتید است که در این راستا اساتید برتر شناسایی شدند و برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام برمی دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان تأکید کرد: اساتید دانشگاه باید در عرصه های مختلف اعم از جهاد ترکیبی، علمی، اقتدار سیاسی، سازندگی، خدمت‌رسانی، تصمیم‌سازی، امیدآفرینی و در رأس آن جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner