طرح «میم تا میم» در گلستان کلید خورد/ تربیت ۱۰۰۰ مربی قرآنی

ایسنا/گلستان معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از اجرای طرح «میم تا میم» با هدف تربیت مربیان قرآنی در این استان خبر داد.

موسی کابلی صبح امروز دوشنبه ۱۳ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ریل گذاری قرارگاه قرآنی با دوره آموزشی «میم تا میم» با تربیت یک هزار مربی قرآنی در استان گلستان آغاز شده که آموزگاران ابتدایی گنبدکاووس مقصد اول قرارگاه قرآنی برای اجرای این طرح هستند.

وی بر ضرورت ساماندهی فعالیت های فرهنگی تربیتی تأکید کرد و افزود: قرارگاه قرآنی اختصاص به مکان خاصی ندارد و باید تمامی فضاهای تربیتی و فرهنگی ما در راستای فعالیت های قرآنی گام بردارند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه دوره تربیت مربی قرآن کریم تحت عنوان «میم تا میم از معلم بودن تا مربی شدن» از ۱۱ تیر ماه در گلستان آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح با مشارکت یک هزار آموزگار ابتدایی در چهار شهرستان گرگان، گنبدکاووس،علی آبادکتول و کردکوی برگزار می شود.

کابلی با اشاره به اینکه یک هزار آموزگار ابتدایی در قالب مدل مربی و متربی بودن آموزش خواهند دید، تأکید کرد: نباید در آموزش و پرورش جزیره ای عمل کنیم و همه باید در راستای اسناد بالادستی و بخصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدم برداریم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner