اتفاقات عجیب در هفته پایانی لیگ دسته ۳ فوتبال

هفته آخر لیگ دسته سوم فوتبال در حالی روز شنبه پیگری می‌شود که ۳ تیم شانس صعود دارند.

به گزارش ایسنا، اتفاقات عجیب در همه سطح‌های فوتبال ایران در حال رخ دادن است و این بار لیگ دسته سوم شاهد چنین اتفاقاتی بود. تا هفته هفدهم این مسابقات، سه تیم مردان‌پاشا البرز، آریو اسلامشهر و آکادمی کیا شانس صعود به لیگ ۲ و مرحله پلی‌آف را داشتند که حکم کمیته انضباطی بسیاری از اتفاقات هفته آخر را تغییر داد.

در حالی که دیدار مردان‌پاشا و نوین کشاورز علی‌آباد از هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود، تیم کرجی به دلیل استفاده از بازیکن چهار اخطاره از نوین کشاورز شکایت کرد اما کمیته انضباطی و کمیته استیناف به دلیل این که این اعتراض بیش از ۲۴ ساعت از پایان مسابقه بوده، آن را لحاظ نکردند و حکم را برگردادند. پرس و جوی مدیران مردان‌پاشا سبب شد تا آن‌ها به این نتیجه برسند تنها عاملی که می‌تواند باعث به نتیجه رسیدن اعترضشان باشد، نامه‌ای مستقیم از ‌سرپرست فدراسیون است که میرشاد ماجدی با امضای این حکم، دستور به پیگیری این رای داد و درست ۷۲ ساعت پیش از هفته آخر، بازی ۳ بر صفر به سود نماینده استان البرز اعلام شد.

این اتفاق که کرجی‌ها را ۳۳ امتیازی کرد، اختلاف آن‌ها با تیم دوم یعنی آریو اسلامشهر به ۳ و با آکادمی کیا رده سومی به ۵ افزایش داد. پیش از این و با توجه به بازی دو تیم مردان‌پاشا و آریو اسلامشهر در هفته آخر، آکادمی کیا می‌توانست حداقل به پلی‌آف صعود کند اما این رای تاثیرگذار اوضاع را در صدر جدول تغییر داد.

اتفاقات عجیب در هفته پایانی لیگ دسته ۳ فوتبال
جدول لیگ دسته ۳ پیش از رای انضباطی

اتفاقات عجیب در هفته پایانی لیگ دسته ۳ فوتبال
جدول لیگ دسته ۳ پس از رای انضباطی

در هفته آخر، دو تیم نخست جدول با یک دیگر بازی دارند و با توجه به پیروزی ۲ بر صفر مردان‌پاشا در بازی رفت و قانون بازی رو در رو، فدراسیون فوتبال باید ناظر ویژه‌ای برای این دیدار و همچنین دیدار پایانی آکادمی کیا بگذارد تا از به وجود آمدن هر گونه شک و شبهه تبانی در هفته آخر لیگ ۳ جلوگیری کند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، مردان‌پاشا با ۳۳ امتیاز اول است و آریو اسلامشهر و  آکادمی کیا با ۳۱ و ۲۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner