شعبانی بهار: غیبت کمانداران معترض در اردو به منزله انصراف از تیم ملی است

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: عدم حضور کمانداران معترض در اردو به منزله انصراف آنها از تیم ملی است.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام ۱۰ کماندار ریکرو و کامپوند به بازیهای کشورهای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به محدودیتی که کشور میزبان برای اعزام ورزشکاران به بازیهای کشورهای اسلامی ایجاد کرده، ما نیز چاره ای نداشتیم که تعداد کمانداران اعزامی خود را به این بازی‌ها کاهش دهیم، بنابراین با توجه به رکورد و امتیازات کمانداران طی اردوها و مسابقات اخیر و با تصمیم سرمربی تیم ملی کامپوند، ویدا حلیمیان و حمزه نکویی از لیست نفرات اعزامی حذف شدند و تنها ۶ ورزشکار کامپوند به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی گفت: در خصوص حذف این دو کماندار کامپوند به بازی‌های کشورهای اسلامی نه فدراسیون مقصر است نه کمیته ملی المپیک، بلکه براساس سیاست میزبان تعداد ورزشکاران کاهش پیدا کرده است.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: از این مساله فدراسیون بیشتر متزلزل شده است قرار بود با هشت کماندار کامپوند در این بازی ها شرکت کنیم که متاسفانه  مجبور شدیم دونفر از ورزشکاران خود را از لیست خارج کنیم.

وی همچنین درباره تعداد ورزشکاران ریکرو اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: در بخش ریکرو سه ورزشکار مرد و یک زن به ترکیه اعزام می شوند که در مجموع با ۱۰ کماندار در بازی های کشور های اسلامی حضور پیدا خواهیم کرد.

وی درباره ی اعتراض این دو کماندار برای شرکت نکردن در اردوی تیم ملی گفت: از روز شنبه اردوی تیم های ملی ریکرو و کامپوند در سایت تیروکمان برگزار می شود و این دو ورزشکار نیز به اردو دعوت شده اند، در صورت عدم حضور در اردو به منزله انصراف از تیم ملی است و نفرات دیگری جایگزین این ورزشکاران خواهند شد، هر چند ما نسبت به این موضوع ناراحت هستیم اما معتقدم پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نباید ورزشکار به راحتی آن را از دست بدهد.

شعبانی بهار در پایان خاطرنشان کرد: به کمانداران توصیه می کنم‌ که وارد حاشیه نشوند و به تیم ملی برگردند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner