تسویه حساب گندمکاران خوزستانی/ بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان پرداخت شد

ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام پرداخت کامل مطالبات کشاورزان گندمکار خوزستانی گفت: در این راستا بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان بابت وجه خرید گندم به گندمکاران خوزستانی پرداخت شد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آغاز فصل برداشت، با توجه به نواحی برداشت گندم اقدام به فعال سازی مراکز خرید در سطح استان کردیم که با تدابیر اندیشیده‌شده توانستیم رضایت کشاورزان استان را به خوبی به دست آوریم.

وی افزود: در ابتدای فصل برداشت با توجه به حجم بالای ورود محصول و وجود نواقص در برخی حساب‌های کشاورزان، جهت پرداخت به موقع مشکلاتی ایجاد و این موضوع موجب شد در چندین مرحله وجوه کشاورزان به حسابشان واریز شود.

جهان نژادیان با اعلام واریز مبلغی بالغ بر ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تنها برای کشاورزان گندمکار خوزستانی اظهار کرد: در سال جاری نیز با وجود خشکسالی و از دسترس خارج شدن بخش عمده‌ای از مزارع دیم،  توانستیم رتبه نخست تولید و خرید این کالای استراتژیک را برای یازدهمین سال متوالی در کارنامه استان به ثبت برسانیم.

وی افزود: به دلیل رعایت حال کشاورزان، همچنان در برخی از مراکز خرید گندم به صورت اندک ادامه دارد و این عملیات تا زمان اعلام پایان از سوی سازمان جهاد کشاورزی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وضعیت و سلامت گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز مباشر گفت: به دلیل فضای اندک در برخی مراکز، از همان ابتدای فصل برداشت کلیه امکانات و تجهیزات را برای کنترل و جلوگیری از قفل شدن فرآیند خرید محصولات گندم و کلزا بکار بستیم و در حال حاضر هیچگونه گندمی در مراکز روباز وجود ندارد و کلیه محمولات خریداری شده با شرایط بسیار مطلوب در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل دوم موناکو به بارسلونا توسط ایلنیخنا

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner