اتحاد و هماهنگی لازمه پیشرفت لرستان

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: اتحاد، هماهنگی و هم‌افزایی بین مسئولان لازمه توسعه و پیشرفت استان است.

آیت‌الله احمد مبلغی، اظهار کرد: حل مشکلات لرستان نیازمند توجه و بودجه ویژه است.

وی  با تأکید بر مدیریت ریسک و بحران بر مبنای کار علمی و جهادی، عنوان کرد: آب و مدیریت این مایه حیاتی مهم‌ترین نیاز امروز استان است و باید بحث آب در استان را جدی بگیریم.

مبلغی با اشاره به روند اجرای سد گاهشمار به عنوان یک مطالبه مهم استانی، گفت: سد معشوره به حالت پسرفت بعد از سفر رئیس جمهوری به استان تبدیل نشده است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اتحاد، هماهنگی، هم افزایی بین مسئولان و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن لازمه توسعه و پیشرفت لرستان است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری همجنین در بازدید از جهاددانشگاهی واحد لرستان، به موفقیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف اشاره و امید آفرینی را از مهمترین ویژگیهای این واحد دانشگاهی عنوان کرد و افزود: تشکیل مجمع خیرین باروری به صورت مستقل می‌تواند کمک شایانی به توسعه و تجهیز مرکز درمان ناباروری و کمک به زوجین نابارور باشد.

.رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان هم از اختصاص ۲۰۵ میلیارد ریال تسهیلات در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی و افزود: اقدامات حوبی در بخش جوجه ریزی انجام شده است ۲ هزار تن مرغ هم ذخیره شده است.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner