مجیدی: فوتبالیست هرچه بگیرد باز هم کم است چون مالیات می‌دهد!

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید فوتبالیست هرچه دستمزد بگیرد باز هم کم است.

به گزارش ایسنا، میثم مجیدی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اظهار کرد: چند روزی است اردوی خودمان را شروع کردیم و تیم ما نسبت به گذشته جوان‌ترشده‌اند. تمرینات خوبی را انجام دادیم و سه روز دیگر اردوی ما تمام می‌شود و برای ادامه تمرینات آماده می‌شویم. بازی‌های تدارکاتی انجام شده تا آقای رحمتی نسبت به شرایط بازیکنان شناخت کافی پیدا کنند. نشان دادیم آلومینیوم تیم دست و پا بسته‌ای نیست. از مسئولان می‌خواهم کمک کنند چون تیم جوانی داریم. همانطور که فصل گذشته تیم‌های بزرگی را شکست دادیم، قطعا امسال هم همین اتفاق رخ خواهد داد. من به این تیم امیدوار هستم و خواهشم این است که از تیم حمایت کنند و اگر هم در ابتدای لیگ  اتفاقاتی رخ داد، از تیم ناامید نشوید.

وی افزود: متاسفانه لیگ ما هنوز آنقدر حرفه‌ای نشده که بتوانیم بازی‌های فشرده‌ای انجام بدهیم. با این مصافتی که بین شهرها وجود دارد، بازیکنان و تیم‌ها تحت فشار قرار می‌گیریند. امیدوارم لیگ را فدای جام‌جهانی نکنند چون در همین لیگ بازیکنان برای تیم ملی انتخاب می‌شوند.

او درباره تفاوت‌های میان مربیان ایرانی و خارجی هم گفت: اگر امکاناتی که  در اختیار مربیان خارجی قرار داده می‌شود را به مربیان ایرانی بدهند، خیلی بهتر است. متاسفانه مرغ همسایه غاز است. مربی خارجی می‌آید و جوری برخورد می‌کند که ایرانی‌ها نمی‌توانند جوابش را بدهند و فکر می‌کنند او خوب است. قطعا مربیان ایرانی خیلی بهتر می‌توانند کار کنند که نمونه آن هم والیبال است.

مجیدی درباره ارقامی که برخی بازیکنان به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند هم گفت: من فوتبالیست هستم و فکر می‌کنم فوتبالیست هر پولی بگیرد باز هم کم است. از پولی که ما می‌گیریم مالیات و حق فدراسیون کم می‌شود. با این حال فکر می‌کنم مهم است باشگاه‌ها نظم مالی داشته باشند. در آلومینیوم این موضوع رعایت شده و حاضر نشده به هر قیمیتی بازیکن جذب کند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner