عدالت‌محوری رویکرد دولت مردمی در حوزه فرهنگ و هنر

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عدالت محوری را رویکرد دولت در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد و گفت: درصدد هستیم اقدامات و کارهای انجام شده منجر به عدالت در حوزه فرهنگی و هنری شود.

در ادامه حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز دکتر ارشاد استعدادی، مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر بازدید کرد.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۴۰ درصدی این پروژه اظهار کرد: این پروژه که سال‌های طولانی به دلیل مباحث حقوقی متوقف شده بود گره های آن برطرف شد و امروز در مرحله ای قرار گرفت که می توانیم شاهد ادامه روند اجرایی پروژه باشیم.

ارشاد استعدادی افزود: با توجه به سفر پربرکت رئیس جمهور به گلستان و رهاورد سفر، اعتبارات خوبی برای پروژه مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد آزادشهر دیده شده و با زحمات مسئولان ذی ربط بیش از ۱۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که می توان پروژه را آغاز کرد و شاهد پیشرفت کار باشیم.

وی تصریح کرد: از محل دستاوردهای سفر حدود ۳۵ میلیاد تومان برای سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بودجه در نظر گرفته شده که امیدوارم با تخصیص این اعتبارات این پروژه عظیم فرهنگی تقدیم به مردم و نوجوانان و جوانان فرهنگ دوست شود.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه افتتاح چنین پروژه عظیمی نیاز به ملزومات و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی دارد، متذکر شد: رویکرد دولت مردمی در حوزه های فرهنگ و هنر، موضوع عدالت است و تلاش می شود اقدامات و کارهای انجام شده منجر به عدالت در حوزه فرهنگی و هنری شود.

استعدادی با بیان اینکه امیدوارم با همدلی و همگرایی دستگاه های اجرایی شهرستان آزادشهر در سال ۱۴۰۳ شاهد افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان باشیم، یادآور شد: این پروژه برای ساخت، تکمیل و تجهیز نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که تاکنون ۱۷ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و تخصیص ۳۵ میلیارد تومان دیگر برای امسال و سال آینده پیش بینی شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner