ستاره‌هایی مثل معروف دیگر تکرار نمی‌شوند/ توانایی شکست لهستان را داریم

کارشناس والیبال معتقد است با اینکه ستاره‌هایی چون سعید معروف از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند اما روند پیشرفت والیبال ایران با بازیکنان جوانی که اکنون درتیم حضور دارند، حفظ شده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران پس از کسب هفت برد و پنج شکست در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به عنوان هفتمین تیم راهی دور نهایی شد. ملی‌پوشان ایران در این مرحله که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، به مصاف لهستان می‌روند.

جهانگیر سید عباسی، کارشناس والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم ملی در دور مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ اشاره و بیان کرد: برای سومین بار به مرحله دوم لیگ جهانی صعود کرده‌ایم اما این صعود تفاوت زیادی با صعودهای قبلی داشت، چون اکثر کارشناسان معتقد بودند تیم دگرگون شده ما برای اینکه شکل تیمی پیدا کند به زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال بازیکنان ما تیم‌های بزرگی را شکست دادند و به جمع هشت تیم صعود کردند. عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم در مرحله بعدی هم این بازی‌های خوب را تکرار کنیم.

او در مورد دیدار ایران و لهستان در مرحله حذفی لیگ ملت‌ها و شانس پیروزی ملی‌پوشان گفت: لهستان تیم خوبی است اما پتانسیل شکست این تیم را داریم. البته هیچ تضمینی نیست که نتیجه سه بر دو بازی قبلی تکرار شود.

سید عباسی در مورد بازیکنان جوانی که در ترکیب تیم ملی قرار دارند، بیان کرد: برخی مهره‌ها مثل سعید معروف دیگر تکرار نمی‌شوند. استثناهایی هستند که می‌آیند و می‌روند اما این دلیل بر توقف پیشرفت والیبال ما نیست. بازیکنان دیگر هم تلاش می‌کنند جای آنها را پر کنند. امین اسماعیل نژاد یکی از بهترین بازیکنان این دور است، میلاد عبادی‌پور خیلی خوب کار کرد و هر چند وادی با سعید معروف فاصله دارد اما عملکرد خوبی داشت. افراد خیلی مهم هستند اما اگر تیم خوبی بسازیم که بازیکنان از نظر تکنیکی، تاکتیکی و عاطفی ارتباط خوبی با هم داشته باشند، موفق می‌شویم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner