انتخاب طرح بیمارستان هوشمند محقق ایرانی در چالش نوآوری دانشگاه MIT

طرح بیمارستان هوشمند محقق دانشگاه آزاد واحد تهران توانست به عنوان ایده برتر چالش نوآوری دانشگاه MIT انتخاب و جزئیات آن در سایت این دانشگاه درج شود، ضمن آنکه در مسابقات نوآوری سوئیس ۲۰۲۲ رتبه سوم را به دست آورد.

امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات و نوآوری ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های این تیم برای شناسایی محققان کشور، گفت:  یکی از فعالیت‌های ما شرکت در رویدادهای معتبر جهانی است که شرکت در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا که در میان دانشگاه‌های جهان رتبه یک را در آخرین رتبه‌بندی‌ علنی جهانی دارد، از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به جزئیات چالش دانشگاه MIT ادامه داد: این رویداد درصدد است تا مشکلات و چالش‌های جهانی را از طریق راه حل‌های نوآورانه حل کند و در این راستا تا کنون باعث ایجاد ۵۰ میلیون شغل در جهان شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: در این رویداد، آریانا نوری دانشجوی دانشگاه آزاد تهران توانسته با پروژه بیمارستان هوشمند به عنوان راه حل‌های نوآورانه برتر در چالش دانشگاه ام ای تی امریکا انتخاب شود و اطلاعات پروژه و راه حلش بر روی سایت این دانشگاه منتشر شد. همچنین در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری سوئیس ۲۰۲۲ نیز توانسته رتبه سوم را کسب کند.

به گفته وی، این محقق به عنوان کارشناس و نماینده تیم و نماینده ایران در جلسات ‌کمیسیون اقتصادی اروپا و کمیسیون اقتصادی آسیا، سازمان ملل متحد، در جلسه کمیته نوآوری و جلسه کارشناسان دولتی با موضوعات حمل و نقل، استانداردسازی محصولات خشک، صادرات، گزارش نوآوری، شرکت کرده است. برای شرکت در این جلسات لازم است اطلاعات فرد توسط دبیرخانه سازمان ملل متحد و امنیت سازمان ملل تایید شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner