لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگی در احداث جایگاه کوچک مقیاس سوخت در تهران

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگی در احداث پروژه‌های شهری تاکید کرد و گفت: در احداث جایگاه کوچک مقیاس سوخت در تهران از ظرفیت فرهنگی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در جریان بررسی طرح اصلاحیه مصوبه” الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران” گفت: جایگاه کوچک مقیاس سوخت در شهر در تعداد بالا تکثیر می‌شود و این موضوع از جمله کارهای درستی است که مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا تعداد جایگاه های سوخت ما  از زمان قبل از انقلاب نیز  نسبت به جمعیت کمتر است.

وی افزود: در مرحله نخست که با ۱۱۰ جایگاه این کار آغاز می‌شود تاکید دارم که پیوست فرهنگی این موضوع را ببینیم و از ظرفیت های داخل جایگاه های کوچک مقیاس جدا از موضوعات اقتصادی به موضوع فرهنگی نیز توجه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره پیوست فرهنگی طرح‌ها گفت: در آغاز اجرای طرح جایگاه‌های کوچک مقیاس در شهر تهران توجه به موضوعات فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز این آمادگی را دارد در زمینه استفاده از ظرفیت فرهنگی جایگاه های کوچک مقیاس اقدامات لازم را به صورت کارشناسی انجام دهد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner