انتقاد معاون آموزشی وزارت بهداشت از کاهش اثربخشی بوردها

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید از ظرفیت بوردهای تخصصی در تمامی بخش های نظام سلامت باید استفاده شود، گفت:متاسفانه در سال های گذشته اثربخشی بوردها کاهش یافته است، بوردها باید با حضور افراد فعال احیاء شوند و سطح فعالیت آنها ارتقاء یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در نشست هم اندیشی با دبیران و اعضای بوردهای تخصصی وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: رسالت ما در این دوره احیای بوردها و بهره مندی از نظرات تخصصی آنها در تمامی بخش ها است. متاسفانه در سال های گذشته اثربخشی بوردها کاهش یافته است و بوردها باید با حضور افراد فعال احیاء شوند و سطح فعالیت آنها ارتقاء یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای نیروهای تخصصی بوردها علاوه بر حل مشکلات حوزه آموزش در تمامی بخش های بهداشت، درمان و غذا و دارو استفاده کنیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با دبیران بوردهای تخصصی طبق دستور وزیر بهداشت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: باید از این ظرفیت بهینه در تمامی حوزه های مختلف نظام سلامت بهره مند شد و نظرات مشورتی اعضای بورد در تصمیم گیری های کلان مورد تحلیل قرار گیرد.

به گزارش وبدا،‌در پایان نشست و در راستای رعایت عدالت، میثاق نامه ای  بین معاونت آموزشی با اعضای بورد های تخصصی به امضاء رسید.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner