بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش در تکمیل شده است

ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت مجلس حقوق و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش در تکمیل شده است.

دکتر بابک افقهی ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار کرد: این بیمارستان یکی از الزامات و ضروریات شهر اراک و استان مرکزی و استان های همجوار است ولی درگیر فرسودگی پایانی اجرا شده است.

وی افزود: امیدواریم در سفر امروز دکتر رییسی به استان مرکزی و تمهیدی که برای اتمام پروژه و منابع در نظر گرفته شده صورت گرفت،ه پایان امسال یا اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم و نماد ناکارآمدی که مردم طی سال های اخیر درگیر آن بوده اند، خاتمه یابد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان نیز بیان کرد: برآورد صورت گرفته برای اتمام پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم منابع در این سفر دیده شود تا در سال جاری عملیات احداث ساختمان خاتمه یابد و با توجه به تعدد قول های مسئولان گذشته، امیدواریم وعده صادقانه دولت سیزدهم نسبت به تکمیل بیمارستان، محقق شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردمی در استان مرکزی اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: بیماستان قدیمی علیرغم اینکه تجهیزات به روز و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در اختیار دارد، اما به دلیل عدم مناسب بودن هتلینگ، رضایتمندی را رقم نمی زند و امیدواریم با همت مسئولین و پیگیری دولت سیزدهم و قول های مساعد، با تامین به موقع بودجه، ساخت ابنیه بیمارستان، امسال تمام شود و در اوایل سال آتی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner